Пошуковий портал КОМПАСС » Новини українських компаній » Фінанси і страхування » 2022 » Лютий » 7 » МАУ звітує про результати роботи за 2021 рік

Розміщення новин компаній

МАУ звітує про результати роботи за 2021 рік

Авіакомпанія «Міжнародні Авіалінії України» підбила підсумки роботи протягом 2021 року. Так, за минулий рік компанією було успішно реалізовано заходи з оптимізації та покращення операційних показників компанії, мінімізації впливу кризи, спричиненої пандемією Covid-19 та, зокрема - зміцнення репутаційних позицій на вітчизняному та міжнародному ринках пасажирських перевезень. При цьому, було продовжено тренд на подальше провадження діджитальних рішень у сервісному середовищі.

За підсумками 2021 року операційні показники МАУ зафіксувалися на рівні:

✈️ 20 657 виконаних рейсів, що на 45% більше в порівнянні з 2020 роком та на 65% менше у порівнянні з 2019 роком;

o З яких 11673 регулярних рейсів порівняно з 10 596 у 2020 році та з 52 808 у 2019 році;

o З яких 8984 чартерних рейсів порівняно з 3625 у 2020 році та з 5 537 у 2019 році;

✈️ 2790037 перевезених пасажирів, що на 61% більше порівняно з 2020 роком, однак на 65% менше у порівнянні з доковідним 2019 роком;

o 1 582 519 пасажирів чартерних рейсів у 2021 році порівняно з 595 341 пасажирами у 2020 році та з 1 030 213 у 2019;

o 1 207 518 пасажирів регулярних рейсів у 2021 році порівняно з 1 133 335 пасажирами у 2020 році та з 6 936 638 у 2019 році.

✈️ 4416 тон вантажів та пошти порівняно з 7456 тонами у 2020 році та з 21 650 тонами у 2019 році.

Окрім цього, за 12 місяців 2021 року авіакомпанія повернула пасажирам близько 33 мільйонів USD. Загалом за весь період роботи у кризових умовах під час пандемії з квітня 2020 року до 31 грудня 2021-го компанія забезпечила повернення близько 57 млн USD.

Трансформація та оптимізація операційної роботи МАУ у 2020 – 2021 роках спричинила очевидну зміну тренду в бік стабілізації навіть у кризовий період, що стало можливим завдяки адаптації бізнес-моделі компанії із мережевої на гібридну та суттєвому скороченню видатків.

Економія дозволила МАУ демонструвати один з найнижчих рівнів собівартості перельоту серед міжнародних мережевих перевізників за показником CASK (Cost Available Seat Kilometer). Як повідомлялося раніше, відповідні висновки було зроблено на основі аналітичних досліджень Lufthansa Consulting.

CASK - це витрати (Сost) на один крісло-кілометр (ASK-available seat kilometer), який генерує компанія в рамках операційної діяльності. Даний показник вираховується математичним діленням витрат на крісло-кілометр. Відповідно, існує чітка закономірність зростання CASK при зменшенні крісло-кілометрів.

«Для МАУ, як мережевого перевізника, при формуванні CASK одну з важливих ролей відіграє оперування лонгхолами. Boeing-777 забезпечують перевезення максимальної кількості крісел на дуже великі відстані, що позитивно впливає на зниження собівартості перельоту по всій мережі. На жаль, у 2020 – 2021 років далекомагістральні борти було виведено з флоту, що позначилося на підвищенні CASK порівняно з 2019 роком. Проте, згідно із затвердженим бюджетом 2022 року із поверненням трьох Boeing-777 очікується зниження CASK у порівнянні з 2021-м. При цьому, CASK 2022 року лише на 15% вище докризового показника 2019 року, незважаючи на суттєве скорочення крісло-кілометрів у порівнянні із 2019 роком. Це є результатом реформ, здійснених в МАУ протягом кризи від COVID-19», - зазначив СЕО МАУ Євгеній Дихне.
_____________________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua
Служба новин компанії КОМПАСС Україна | Прочитано: 761 |
Довідник підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Тільки достовірна інформація!
Бази даних підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Електронні та онлайн довідники!

Останні новини компаній по темі

Всі новини компаній ...
Сайт управляється системою uCoz