Пошуковий портал КОМПАСС » Новини українських компаній » Зв'язок » 2020 » Травень » 20 » Ringostat розширив антикризовий тариф і додав мультівіджет для роботи з різними месенджерами в одному вікні

Розміщення новин компаній

Ringostat розширив антикризовий тариф і додав мультівіджет для роботи з різними месенджерами в одному вікні

Ringostat додав в тариф «Антикриза АТС» інтеграцію з Viber, Telegram і Messenger. Тариф призначений для допомоги компаніям, що працюють з дому під час карантину. Антикризова пропозиція включає повний набір інструментів для бізнес-телефонії. Тепер в тарифі доступний інструмент, який дозволяє спілкуватися в одному вікні з клієнтами, які пишуть в різні месенджери.

Ringostat — платформа коллтрекінгу, телефонії та наскрізної аналітики. Один з її продуктів — форма зворотного дзвінка для сайтів. Компанія перетворила її в мультівіджет, що дозволяє також спілкуватися з клієнтами, які пишуть в месенджери і корпоративні соцмережі.

Це рішення допоможе компаніям успішніше закривати угоди навіть під час карантину. Так як бізнес масово перейшов в онлайн, в мережі стала жорсткішою конкуренція за клієнтів. Це також відбивається на вартості кліку в контекстній рекламі.

Мультівіджет допоможе вирішити ці проблеми наступним чином:
— Більш швидка обробка максимуму заявок. Це особливо важливо, коли багато людей знаходяться в умовах стресу і не готові довго чекати відповіді. Завдяки повідомленнями, немає шансу, що про звернення забудуть.
— Можливість збільшити конверсію сайту. Багато хто не довіряє чатам на сайті, знаючи, що реакції «живої» людини доведеться довго чекати. До мессенджерів аудиторія вже звикла і вважає їх надійним засобом зв'язку. Тому більше шансів, що покупець напише в один з них.
— Можливість зрозуміти, з якої реклами приходять зацікавлені клієнти і зробити ставку на неї. Ringostat Messenger відображає, яке джерело, канал, кампанія і ключове слово привели до звернення. На основі цих даних можна оптимізувати рекламу і перекинути бюджет на найуспішніші активності.

Принцип роботи Ringostat Messenger

Для роботи Ringostat Messenger потрібно:
— підключити Ringostat Smart Phone — розширення для роботи з дзвінками в браузері Google Chrom, інформація про діалоги відображається в його інтерфейсі.
— налаштувати інтеграцію з Telegram, Viber або Messenger — інтеграція з останнім знаходиться на стадії бета-тестування.

Після цього на вашому сайті з'явиться віджет, який включає в себе іконки із зображеннями соцмереж. Можна підключити відразу декілька з перерахованих вище.

Відвідувач сайту натискає на зручний для себе месенджер і пише повідомлення. У менеджера автоматично з'являється спливаюче сповіщення, що з'явився новий діалог. Це відбувається, навіть якщо браузер згорнутий. Якщо співробітник не побачив повідомлення, то воно відобразиться в Ringostat Messenger. У діалозі відразу відображається ім'я клієнта, яке він вказав в месенджері.

Якщо написало відразу кілька людей, діалоги з ними додаються в чергу. Менеджер побачить, скільки людей пише в даний момент, і може обробити заявки, коли звільниться.

Як тільки співробітник бере діалог в роботу, відкривається вікно чату. Сюди автоматично передаватиметься все, що клієнт напише в месенджер. Співробітник відповідає йому прямо в Ringostat Messenger. Якщо у компанії підключено відразу кілька месенджерів, то повідомлення з усіх них будуть приходити в один інтерфейс.

Особливо зручно для компаній, у яких є корпоративні месенджери і сторінка в Facebook. Менеджеру не потрібно постійно перевіряти, чи є нові звернення. Всі вони відобразяться в єдиному вікні.

Співробітник може перемикатися між діалогами, які взяв в роботу і які ще не закриті, і бачити історію листування по ним. Також він відразу бачить ім'я клієнта, яким воно зазначено в месенджері, і може звернутися до нього з урахуванням цього.

Ringostat Messenger містить корисні інсайти для закриття угод. При натисканні на іконку в правому верхньому куті діалогу відкривається інформація про клієнта. З якої реклами він перейшов на сайт, з яким ключовим словом, які сторінки найчастіше переглядав до цього. Можна подивитися всі сеанси користувача за період і т. д.

Зараз Ringostat Messenger доступний в рамках тарифу «Антикриза АТС» за спеціальною ціною.
-----------------


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua
Служба новин компанії КОМПАСС Україна | Прочитано: 377 |
Довідник підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Тільки достовірна інформація!
Бази даних підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Електронні та онлайн довідники!

Останні новини компаній по темі

Всі новини компаній ...
Сайт управляється системою uCoz