Головна місія освітнього проєкту — допомогти старшому поколінню навчитися повноцінно використовувати сучасні смартфони, а також подолати цифровий розрив між поколіннями та розвінчати вікові стереотипи щодо використання сучасних технологій.
«Ми віримо у силу співпраці бізнесу в соціальній сфері, адже лише завдяки спільним зусиллям можливо досягти якісних змін у суспільстві. Тому раді, що найпрогресивніші українські компанії приєдналися до проєкту «Смартфон для батьків». За два роки існування проєкт показав, що смартфон – це світ нових можливостей для людей елегантного віку, а цифрові рішення наших партнерів зроблять життя старшого покоління зручнішим і цікавішим», — зазначає Ганна Захараш, директорка з корпоративних комунікацій Київстар.
Цього року нові навчальні відео присвячені сервісам і застосункам, без яких не можуть уявити своє життя більшість прогресивних українців. Першим на порталі школи з’явиться відеоурок, який навчить наших бабусь і дідусів замовляти товари онлайн завдяки застосунку Rozetka.
«Ми робимо все, щоб бути "щоразу як треба" для всіх українців, — коментує директор із маркетингу ROZETKA Євген Образок. — Тому раді приєднатися до проєкту і допомогти нашим з вами батькам, бабусям і дідусям опанувати інтернет та придбати все необхідне, не виходячи з дому. На нашому сайті мільйони товарів у тисячах категорій, які можна замовляти швидко і абсолютно безпечно навіть з телефону, без зайвих відвідувань людних місць. Зручніше всього вибирати необхідні товари за допомогою нашого мобільного додатку, який завжди поруч у телефоні та у якому все дуже просто і зрозуміло. А відповіді на всі можливі питання до процесу оформлення замовлення можна знайти у відеоінструкції, яку ми розробили спеціально для цього. Тепер замість того, щоб стояти в чергах або зайвий раз виходити з дому, наражаючи себе на небезпеку, наші старші зможуть присвячувати більше часу родині та онукам, готувати улюблені нами з дитинства смаколики чи насолоджуватися серіалом. Покупки в інтернеті — це про зручність і турботу про себе та своїх рідних».
Також незабаром усі охочі зможуть навчитися управляти своїми посилками завдяки онлайн-трекінгу від Нової пошти. Компанія розвиває цифрові сервіси, аби зробити процес доставки ще більш зручним для своїх клієнтів.
«Серед наших клієнтів чимало людей елегантного віку. В їх числі і моя мама. У кожній посилці вона відправляє до мене турботу і огірки з власного городу. Я знаю, що так само роблять й інші. Раніше вони дізнавалися де знаходиться відправлення, телефонуючи до контакт-центру. Але зараз ми впровадили онлайн-інструмент для керування посилкою, де можна бачити як вона рухається у режимі реального часу, де знаходиться саме зараз і коли улюблений онук або дочка отримає гостинці. Тож ми дуже зацікавлені аби користувачі елегантного покоління були з цифровими точками контакту на ти», - Олена Плахова, директор по маркетингу та управлінню репутацією Нової пошти.
«1+1 media» третій рік реалізує ініціативу #забутипровік, що покликана зламати вікові стереотипи в Україні. Тому відсьогодні у ранковому шоу «Сніданок з 1+1» стартує рубрика «Зв’язок поколінь», у якій під час соціального експерименту покоління поміняються місцями і молодь спробує вирішити побутові питання без смартфона, як це досі іноді доводиться робити нашим бабусям і дідусям через відсутність цифрових навичок.
«Пишаємося, що все більше компаній доєднується до руху антиейджизму в Україні. Започаткувавши майже три роки тому ініціативу #забутипровік, ми ставили собі за мету стати медійними амбасадорами теми й об’єднувати навколо себе інших, адже так важливо будувати суспільство, де не буде місця будь-якій дискримінації і де кожен почуватиметься комфортно. Раді разом із партнерами працювати над такою шляхетною місією. Разом зможемо дуже багато!» – прокоментувала Тетяна Трегобчук, керівниця Департаменту корпоративних комунікацій 1+1 media.
Крім цього, у межах нового сезону буде випущено відеоурок про спільний продукт Київстар та 1+1 media – платформу онлайн-телебачення «Київстар ТБ». Вона допоможе людям елегантного віку дивитися сотні тисяч годин вітчизняного та закордонного контенту, прямоефірних програм, які транслюють наживо, у будь-який час та з будь-якого пристрою.
Нагадаємо, що на офіційному порталі онлайн-школи «Смартфон для батьків» можна знайти вже понад 20 інтерактивних відеоуроків, які допоможуть старшому поколінню дізнатися про всі можливості сучасних гаджетів та опанувати необхідні онлайн-сервіси. Також усі охочі можуть отримати текстову версію уроків у вигляді брошури у фірмових магазинах Київстар по всій Україні.
_______________________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua