У рейтингу страхового ринку бренд СК “Вексель” ввійшов до 20-ки найдорожчих брендів серед 450-ти і отримав оцінку вартості у $16,834 млн.
Сьогодні багато страхових компаній з метою формування високого іміджу і пізнаваності, а також задля просування продуктів конкретним цільовим аудиторіям спрямовують свої зусилля на посилення присутності брендів у медіа-просторі, активно опановують ринки зовнішньої реклами. Висока сходинка СК “Вексель” у рейтингу “ГVардії брендів” та оцінка вартості бренду головним чином є результатом високих показників діяльності, спрямованої на надання клієнтам послуг на рівні європейських стандартів та забезпечення надійного захисту їхніх інтересів. Така цілеспрямованість компанії, звичайно, сприяє формуванню громадської думки про страховика як надійну, знану і поважну страхову компанію.
-----------------
Справка о компании:
-----------------
СК “Вексель” заснована у 1994 році та ось уже близько 14 років успішно працює на українському ринку класичного страхування. Компанія має ліцензії на здійснення більше 40 видів добровільного та обов’язкового страхування.
СК “Вексель” входить до складу багатьох професійних об’єднань: Ліги страхових організацій України, Ядерного страхового пулу України, Моторного (транспортного) страхового бюро України.