На час проведення Євробачення в мережі Київстар зареєструвалося понад 8 тис. іноземців, які завітали до столиці. В день фіналу кількість користувачів роумінгу в мережі Київстар у Києві зросла майже на 30% порівняно з аналогічним періодом 2016 року.
У місцях проведення заходів іноземні гості проговорили 16 тис. голосових хвилин, відправили та отримали 13,5 тис. повідомлень, використали майже 68 ГБ мобільного інтернету (здебільшого на соціальні мережі та відеострімінг).
Найбільше навантаження, пов’язане безпосередньо з конкурсом, припало на базові станції, що обслуговували Міжнародний виставковий центр, фан-зони на Хрещатику і Софійській площі та КВЦ «Парковий», де розташовувався хаб Євробачення.
Голосовий трафік на цих базових станціях за тиждень становив 1 млн хвилин, абонентами використано 3,3 ТБ мобільного інтернету, відправлено та отримано 90 тис. текстових повідомлень. Нагадуємо, що задля забезпечення високої швидкості, якості та стійкості з’єднання Київстар встановив додаткове нове обладнання в МВЦ та пересувні базові станції біля місць проведення конкурсних заходів.
В той самий час, крім власне пісенного конкурсу, кияни та гості столиці мали можливість відвідати й інші не менш цікаві події. Серед них – Kyiv Lights Festival, який проходив за підтримки Київстар. За три дні – з 12 по 14 травня – головну сцену на Поштовій площі відвідала 21 тис. людей. Вони мали змогу подивитися на роботи 32 учасників із різних країн – Мексики, Німеччини, Португалії, Швейцарії, України.
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua