Усі кошти, залучені завдяки СМС-пожертвам абонентів, йдуть на забезпечення дитячих онкологічних та кардіологічних диспансерів сучасним обладнанням, медичними витратними матеріалами та інструментами.
До ініціативи вже приєдналося майже 50 тисяч абонентів Київстар, 12 тисяч з яких налаштували регулярну пожертву та щомісяця допомагають дітям із хворобами серця і онкологічними захворюваннями. За півтора роки існування ініціативи було відправлено понад 150 тисяч благодійних СМС-повідомлень. Середній розмір пожертви для ініціативи «Дитяча надія» становить 15 гривень.
«Ініціатива «Дитяча надія» щоразу доводить теорію маленьких добрих справ – разом тисячі невеликих пожертв склали вже три мільйони, на які вдалося придбати життєвонеобхідне обладнання для сотень маленьких пацієнтів. Від імені Київстар я хочу подякувати усім небайдужим абонентам, що долучилися до ініціативи та продовжують підтримувати її, не зважаючи на обставини, адже хвороби не йдуть на карантин», – говорить Ганна Захараш, директор із корпоративних комунікацій Київстар.
Зокрема, на кошти, які перераховували абоненти Київстар за допомогою СМС-повідомлень, було закуплено обладнання та матеріалів для 19 відділень у дитячих лікарнях по всій Україні - Інституту ім. М. Амосова, Національного інституту раку, НДСЛ «ОХМАТДИТ», Центру дитячої кардіології і кардіохірургії та Інституту нейрохірургії ім. Ромоданова у Києві; Одеської обласної дитячої лікарні та Міської дитячої клінічної лікарні №3 в Одесі; Дніпропетровської обласної дитячої лікарні, Міської дитячої клінічної лікарні №6 та Обласного клінічного центру дитячої кардіології і кардіохірургії у Дніпрі; Львівської обласної дитячої клінічної лікарні «ОХМАТДИТ» та Західноукраїнського спеціалізованого дитячого медичного центру у Львові. Щороку разом ці лікарні допомагають долати хвороби понад 15 тисячам маленьких пацієнтам. Також вже закуплено обладнання для ще 5 лікарень – найближчим часом його буде передано для лікування маленьких пацієнтів.
Проект здійснюється у партнерстві з МБФ Українська Біржа Благодійності (УББ), яка провела моніторинг дитячих медичних закладів України та досконало знає їх реальні потреби. Кошти, які абоненти жертвують через СМС, не обтяжуються податками. 100% пожертв перераховуються УББ на реалізацію проекту. Фонд самостійно закуповує всі необхідні матеріали лікарням. Звіти щодо використання коштів можна переглянути на сайті Української Біржі Благодійності.
«Увесь світ переживає дефіцит якісних медичних апаратів і витратних матеріалів та не припиняє боротися з пандемією коронавірусу. І Україна не виняток. Але інші хвороби не стали на паузу і не пішли на карантин. Окрім COVID-19, нам не слід забувати, що кожного дня українські медики рятують діточок від онкології та різноманітних кардіологічних хвороб. Українським малюкам все ще потрібна допомога і ми вдячні, що абоненти Київстар виявилися саме тими, хто не кидає у біді, а продовжує підтримувати й допомагати. 3 000 000 гривень у проекту Дитяча Надія - це ще один крок до щасливого дитинства без хвороб, яке ми можемо дати нашим дітям», - коментує Ірина Гуцал, директорка Міжнародного Благодійного Фонду «Українська Біржа Благодійності».
Всі абоненти передплаченого зв’язку Київстар мають можливість обрати напрямок допомоги (онко чи кардіо), та один з чотирьох регіонів країни (Київ, Дніпро, Львів та Одеса), в лікарні яких будуть спрямовані їхні благодійні внески.
Пожертва може бути разовою, від 1 до 3000 гривень, або регулярною – 2, 5, 10, 15 та 20 гривень. Регулярна пожертва буде здійснюватися автоматично після кожного поповнення рахунку від 40 грн. Розмір внеску не має значення, адже кожна гривня допомагає добрій справі. Переглянути подробиці та підтримати ініціативу можна за посиланням kyivstar.ua/charity-ubb.
Нагадаємо, компанія Київстар виділяє 30 мільйонів гривень благодійної допомоги на боротьбу з COVID-19 в Україні. На ці кошти буде закуплено 10 апаратів ШВЛ та 20 моніторів пацієнта від німецького виробника Drager, а також витратні матеріали, що забезпечать роботу обладнання протягом року. Решту благодійних коштів буде спрямовано засоби особистого захисту для українських медиків. Також Київстар витратив ще понад 30 мільйонів гривень на реалізацію ініціатив, що спрямовані на підтримку суспільства та країни. Зокрема, бонуси медичним працівникам, безкоштовні консультації у додатку «Doctor online», нетарифікований доступ до гарячих ліній та офіційних ресурсів по COVID-19, а також багато іншого. Детальніше про ініціативи компанії за посиланням: kyivstar.ua/covid2019.
__________________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua