Пошуковий портал КОМПАСС » Новини українських компаній » Фінанси і страхування » 2017 » Жовтень » 5 » «АХА Страхування» першою в Україні розпочинає публічне розміщення відгуків клієнтів

Розміщення новин компаній

«АХА Страхування» першою в Україні розпочинає публічне розміщення відгуків клієнтів

В Україні стартував глобальний інноваційний проект групи АХА - Прозорі відгуки (Transparent Customer Feedback, TCF). Тепер кожен клієнт «АХА Страхування» по КАСКО та Автоцивілці (пряме врегулювання) може миттєво оцінити якість врегулювання за 5-зірковою шкалою, а всі відгуки в режимі реального часу з'являються на сайті компанії.

Група АХА стала першим страховиком у світі, який розпочав ініціативу щодо систематизації та оприлюднення оцінок і відгуків клієнтів. Компанія «АХА Страхування», відповідно, запустила даний проект першою на українському ринку. Завдяки глобальній ініціативі прозорого зворотного зв'язку клієнти AXA тепер можуть висловити свою думку і оцінити продукти та послуги на основних веб-сайтах компаній групи в усьому світі.

За результатами пілотного проекту, який проводився в Україні з червня по жовтень поточного року, «АХА Страхування» отримала від клієнтів середню оцінку 4.7 за 5-зірковою шкало TCF, за що нагороджена віртуальним срібним знаком якості. 92,7% опитаних позитивно оцінили роботу компанії.

Адмініструє процес збору та проводить перевірку відгуків для «АХА Страхування» незалежна компанія eKomi The Feedback Company, європейський лідер в галузі роботи зі зворотним зв'язком по клієнтам і продуктам. eKomi спеціалізується на зборі відгуків і працює з 14 000 компаній у всьому світі. На даний момент eKomi опрацьовано понад 40 мільйонів відгуків, і ця кількість постійно збільшується.

Кожен відгук базується на реальній події і проходить спеціальну перевірку командою eKomi. Всі відгуки суворо конфіденційні. Отримані думки клієнтів в режимі реального часу публікуються на сайті «АХА Страхування».

«Ми раді, що першими в Україні зробили відкритим доступ до відгуків наших клієнтів. Запуск проекту TCF означає для нас роботу в умовах максимальної прозорості і додаткову відповідальність перед клієнтами, - зазначає Андрій Перетяжко, перший віце-президент компанії «АХА Страхування». - Ми вдячні клієнтам за кожен відгук і будемо оперативно опрацьовувати кожне зауваження і побажання. Прозорі відгуки - це відмінний стимул до розвитку і постійного поліпшення сервісу».

TCF дає можливість клієнтам висловити свою думку і оперативно отримати зворотній зв'язок; побачити, що інші клієнти думають про «АХА Страхування»; вплинути на якість сервісу; переконатися, що компанія знаходиться на зв'язку і зацікавлена в швидкому вирішенні можливих питань. Потенційні клієнти можуть побачити відгуки існуючих страхувальників і врахувати їх досвід для прийняття рішення про вибір страховика.


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua
Служба новин компанії КОМПАСС Україна | Прочитано: 643 |
Довідник підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Тільки достовірна інформація!
Бази даних підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Електронні та онлайн довідники!

Останні новини компаній по темі

Всі новини компаній ...
Сайт управляється системою uCoz