Уявімо собі, що потенційний мандрівник відкриває сайт якогось онлайн-тревел-агентства. Якими інструментами володіє агентство, щоб утримати відвідувача і перетворити його на клієнта?
Простої відповіді на це питання не існує, адже при плануванні поїздок мандрівники відвідують до 38 сайтів[1]. Велике значення має швидкість видачі результатів: лише декількох секунд очікування досить, щоб відвідувач відкрив нову вкладку і продовжив пошук на іншому сайті. Не менш важлива і здатність агентства пропонувати найнижчі, актуальні і затребувані тарифи.
Trip.com, провідне онлайн-тревел-агентство, яке є частиною Ctrip Group, вирішує це завдання разом з Amadeus і впроваджує продукт Amadeus Master Pricer Instant Search для миттєвої видачі результатів пошукових запитів і максимально якісного обслуговування своїх клієнтів.
Система Amadeus Master Pricer Instant Search, яка використовується провідними онлайн-турагентствами і метапошуковими платформами, дозволяє отримувати інформацію про найкращі доступні тарифи на авіаквитки за частки секунди, зберігаючи при цьому високий рівень точності та актуальності пошукових результатів. У рамках укладеної з Amadeus п'ятирічної технологічної угоди Trip.com зможе пропонувати мандрівникам найбільш привабливі з точки зору вартості, зручні й цікаві пропозиції, які повністю відповідають їхнім очікуванням. Це є однією з ключових умов для конверсії відвідувачів сайту в статус покупців.
Джейн Сан (Jane Sun), головний виконавчий директор Ctrip Group, коментує: «У сучасному світі, коли значна частина поїздок бронюється онлайн, можна без перебільшення сказати, що на рахунку кожна секунда. Рішення Amadeus забезпечує високу швидкість і точність при поданні інформації про ціни та наявність місць, що високо цінується нашими клієнтами і відіграє важливу роль у диференціюванні пропозиції Trip.com. Окрім того, співпраця з Amadeus допоможе при розгортанні сервісів Trip.com для англомовних користувачів на міжнародних ринках».
Завдяки Amadeus Master Pricer Instant Search мандрівники можуть моментально отримувати агреговану вибірку з мільйонів результатів реальних даних про доступні тарифи, які були підготовані відповідно до їхніх потреб. У рішенні використовуються поліпшені алгоритми, інтелектуальні механізми оновлення кешу та технологія перевірки доступності в режимі реального часу. За рахунок доступу до найповнішого спектру пропозицій авіакомпаній це рішення здатне надати мандрівникам рекомендації при пошуку квитків як в один кінець, так і round trip, а також інформацію про найнижчі тарифи.
Amadeus Master Pricer Instant Search підтримує можливість таргетування нових клієнтів і мандрівників, які використовують для роботи мобільні пристрої. Система моментально забезпечує точні та актуальні результати, що є ідеальною умовою для мобільних застосунків.
«Ми дуже раді, що наше рішення сприяє зростанню компанії Trip.com, яка настільки динамічно розвивається. Ринок онлайн-агентств стає все більш конкурентним, і, на наш погляд, здатність швидко відповідати на запити клієнтів є ключовою конкурентною перевагою. Результати пошуку повинні надаватися моментально і при цьому бути максимально точними та актуальними. Ми впевнені, що Amadeus Master Pricer є ідеальним рішенням для досягнення цієї та інших цілей. Дане рішення забезпечить Trip.com додаткову конкурентну перевагу під час виходу на нові ринки», – коментує Десіус Валморбіда (Decius Valmorbida), старший віце-президент Travel Channels в Amadeus.
[1] Дослідження споживчих потреб мандрівників 'Traveler Attribution', Millward Brown Digital.
________________________________________________________________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua