За шість місяців поточного року в компанії брали звернення за медичною допомогою майже з 100 країн світу. Лідером за кількістю дзвінків від туристів в цей раз стала Польща, де було врегульовано 265 звернень, що становить понад 12% страхових випадків. Далі розташувалися екзотичний Таїланд - 156, сувора Німеччина - 154 і темпераментна Італія - 151 випадків (що відповідає 7%), потім йдуть Болгарія і Туреччина (трохи менше 5% випадків). Найрідше допомога була потрібна подорожуючим по екзотичним країнам: Філіппіни, Еквадор, Ямайка та ін.
Найчастіше в першому півріччі 2019 р. фахівці «КОРІС Україна» організовували допомогу українським туристам, які звернулися за допомогою у зв'язку з інфекційними захворюваннями і травматології (23 і 22% звернень відповідно). На другому місці - ЛОР захворювання (близько 13%). Наступний за частотою привід для отримання медичної допомоги - гастроентерологія і стоматологія - по 6%. У 9 випадках було зафіксовано летальний результат, і компанія організовувала послуги репатріації.
«Географія звернень від українських туристів останнім часом змінилася, так як після введення безвіза і початку роботи лоукостів наші відпочиваючі все більше віддають перевагу відвідувати європейські країни, - зазначає Марина Павліенко, менеджер по виїжджають за кордон« КОРІС Україна ».
У першому півріччі «КОРІС Україна» продовжила розширення мережі підрядників і партнерів як всередині України, так і за кордоном.
Довідка про компанію «КОРІС Україна»:
• Асистує компанія «КОРІС Україна» була створена в 1994 році і є основоположником ринку міжнародного медичного асистансу в Україні.
• Основні напрямки діяльності компанії:
- Туристичний асистанс для виїжджаючих за кордон
- Медичний асистанс всередині України
- Технічний асистанс (допомога на дорозі при поломки, врегулювання страхових випадків по КАСКО і ОСАГО)
• За рік компанія обробляє тисячі звернень від українських туристів із сотень країн світу. Підрозділ технічного асистансу працює з тисячами автомобілістів по всій території України.
• За останні роки компанія удосконалила якість клієнтського сервісу. Був підвищений рівень доступності операторів по всіх каналах комунікацій (телефон, email, SMS, Web), почав роботу новий сайт, впроваджений ряд рішень з телекомунікацій і опрацювання звернень.
• «КОРІС Україна» визнаний лідером в категорії «Міжнародний асистанс» -2015 згідно щорічного рейтингу, проведеного журналом «Insurance TOP».
____________________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua