«CRM в прямому значенні слова стала мобільною. Раніше система працювала на основі фіксованого телефонного зв'язку. Тепер - мобільного. Це означає, що керувати процесами і виконувати робочі функції підприємець зможе з будь-якої точки планети, де є інтернет і мобільний зв'язок », - коментує Євген Кражан, директор з розвитку корпоративного бізнесу Київстар.
Переваги нового комплексу послуг для корпоративного бізнесу:
автоматизація бізнес-процесів: підприємці зможуть приймати замовлення, контролювати виконання завдань; ініціювати телефонні дзвінки безпосередньо з CRM; обмінюватися інформацією; зберігати і редагувати робочі документи паралельно з колегами,
підприємцю не потрібно інвестувати в дорогу офісну АТС, досить мати мобільний телефон,
економія на оренді офісу, він може бути дистанційним.
CRM дозволяє «підхопити» проект на будь-якому етапі реалізації будь-кому зі співробітників компанії. Це дає можливість рівномірно розподілити навантаження, нівелювати ситуації, коли клієнт змушений довго чекати на відповідь, а також, коли компанія вт втрачає замовлення через пропущений дзвінок. А «мобільна CRM», крім цього, дозволяє бути постійно на зв'язку.
* Віртуальна Мобільна АТС - послуга, яка об'єднує всі переваги фіксованого та мобільного зв'язку і не потребує наявності додаткового обладнання. Сервіс надається «в хмарі».
** CRM (Customer Relationship Management) - система управління взаємостосунками з клієнтами. За допомогою CRM бізнес може створити клієнтську базу, аналізувати запити і потреби клієнтів, вести історію співпраці з постачальниками, іншими партнерам.
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua