Пошуковий портал КОМПАСС » Новини українських компаній » Зв'язок » 2021 » Травень » 16 » Ericsson ConsumerLab: технології 5G змінили поведінку користувачів

Розміщення новин компаній

Ericsson ConsumerLab: технології 5G змінили поведінку користувачів

Дослідницький підрозділ ConsumerLab компанії Ericsson (NASDAQ: ERIC) опублікував результати нового дослідження "Five Ways to a Better 5G", присвяченого поведінці власників смартфонів з підтримкою технологій 5G і очікуванням користувачів від послуг 5G.

За даними дослідження, 22% користувачів пристроїв 5G-ready цікавляться новими можливостями і використовують тарифні плани, що включають послуги 5G. Якщо порівнювати з користувачами 4G, власники 5G-смартфонів щотижня в середньому витрачають на дві години більше на хмарні гри і на одну годину більше проводять в додатках на базі технологій доповненої реальності (AR).

Користувачів технологій 5G влаштовує швидкість передачі даних, проте 70% опитаних незадоволені переліком доступних послуг і розраховують на появу нових додатків і сервісів, що задіюють переваги нових технологій. При цьому користувачі готові платити на 20-30% більше за тарифні плани, в які входять цифрові 5G-послуги.

Через обмеження, пов'язані з пандемією COVID-19, переважна більшість власників 5G-смартфонів користується послугами мобільного зв'язку, перебуваючи в приміщеннях. З цієї причини якість 5G-покриття виявилася в два рази важливішою за швидкість передачі даних і час роботи пристрою від одного заряда батареї. Показовим є те, що 20% власників 5G-смартфонів відзначили, що стали рідше підключатися до мереж Wi-Fi в приміщеннях, віддаючи перевагу новим технологіям.

В рамках звіту експерти ConsumerLab опублікували п'ять рекомендацій, які здатні допомогти операторам відповідати очікуванням користувачів як сьогодні, так і в довгостроковій перспективі:

• Активніше розповідайте про можливості технологій 5G і приділяйте більше уваги маркетингу.
• Створіть 5G-покриття стабільної якості і в приміщеннях, і на вулиці.
• Враховуйте технічні вимоги для роботи послуг 5G при налаштуванні мережі.
• Створюючи нові сценарії використання, відштовхуйтесь від того, які можливості користувачі хочуть отримати від технологій 5G.
• Не обмежуйтеся тестуванням - запускайте комерційні послуги якомога швидше.

«Дотепер дослідження поведінки користувачів 5G-послуг були переважно сфокусовані на швидкостях передачі даних і доступності технологій 5G, і ґрунтувалися на незалежній оцінці параметрів мережі. Однак не менш важливо розуміти, як послуги 5G сприймаються першими користувачами. Застосовуючи п'ять рекомендацій і дані Ericsson ConsumerLab, оператори можуть прискорити впровадження послуг 5G і дати користувачам те, на що вони чекають», - говорить глава ConsumerLab і Ericsson Research Джасміт Сінгх Сеті (Jasmeet Singh Sethi).

Дані для дослідження "Five Ways to a Better" зібрані в результаті найбільшого на сьогодні опитування користувачів 5G-послуг. Експерти Ericsson ConsumerLab опитали жителів 26 країн, включаючи США, Китай, Південну Корею і Великобританію. Отримані результати репрезентативні для 1,3 млрд власників смартфонів, включно з 220 млн користувачів 5G-послуг.
____________________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua
Служба новин компанії КОМПАСС Україна | Прочитано: 712 |
Довідник підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Тільки достовірна інформація!
Бази даних підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Електронні та онлайн довідники!

Останні новини компаній по темі

Всі новини компаній ...
Сайт управляється системою uCoz