Пошуковий портал КОМПАСС » Новини українських компаній » Зв'язок » 2020 » Лютий » 20 » Ericsson представляє нові послуги з обслуговування мереж на базі технологій штучного інтелекту

Розміщення новин компаній

Ericsson представляє нові послуги з обслуговування мереж на базі технологій штучного інтелекту

Компанія Ericsson (NASDAQ: ERIC) представила два нові продукти — Network Intelligence і Omni Network Channel, які забезпечують постійну доступність мереж та оптимальну якість послуг для абонентів.

Обидва нові продукти є частиною портфеля послуг з технічного обслуговування та підтримки мережі — Network Services. За рахунок застосування технологій штучного інтелекту, автоматизації та прогнозної аналітики ці продукти допомагають операторам справлятися зі складними завданнями, що виникають у зв’язку з експоненціальним ростом трафіку даних, запровадженням нових технологій, як-от 5G, цифровою трансформацією, роздрібненістю джерел даних і потребою в аналізі інформації.

Network Intelligence — це превентивна послуга підтримки, яка дозволяє виявляти й вирішувати проблеми до того, як вони вплинуть на продуктивність роботи мережі. Новий сервіс запобігає критичним збоям і забезпечує стабільність роботи мережі, необхідну для безперебійного обслуговування користувачів і підтримки оптимальної е2е-продуктивності. Послуга Network Intelligence надається на умовах підписки. Проведені компанією Ericsson дослідження показали, що Network Intelligence скорочує кількість критичних інцидентів на 35 % за рахунок вибіркового збирання даних і автоматично вирішує проблеми протягом п’яти хвилин з моменту збирання цих даних.

Omni Network Channel — це уніфікований цифровий робочий простір, призначений для спілкування між фахівцями оператора й експертами компанії Ericsson, що забезпечує простоту навігації, можливості для самодопомоги й зручність спільної роботи. Це рішення поліпшує продуктивність мережі й підвищує рівень задоволення абонентів за рахунок швидкого вирішення проблем, що виникають як з боку оператора, так і з боку Ericsson. Воно також сприяє запровадженню нових технологій, серед яких 5G, і сприяє професійному росту працівників мобільного оператора.

Network Intelligence призначений для використання безпосередньо близько до продуктів і прекрасно розширює портфель рішень Network Services. Він доповнює Ericsson Operations Engine — рішення Ericsson для надання послуг з інтелектуального керування мережею, яке було представлене в січні 2019 року.

***


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua
Служба новин компанії КОМПАСС Україна | Прочитано: 369 |
Довідник підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Тільки достовірна інформація!
Бази даних підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Електронні та онлайн довідники!

Останні новини компаній по темі

Всі новини компаній ...
Сайт управляється системою uCoz