Сегмент OSS став одним з найважливіших для мобільних операторів у зв'язку з їх переходом від традиційного бізнесу до надання цифрових послуг. У звіті Gartner за 2018 рік у «магічному квадраті» були проаналізовані рішення, що відповідають за білінг, обслуговування клієнтів, оцінку, нарахування оплати, тарифікацію, управління партнерськими відносинами, управління політиками, посередництво, самообслуговування, аналітику та інші пов'язані функції. Ericsson в черговий раз увійшов до числа лідерів у цій категорії.
«Перехід до цифрової інфраструктури забезпечить поштовх розвитку галузі. Така інфраструктура являє собою повністю автоматизований горизонтальний програмний рівень з можливість гнучкої конфігурації та з підтримкою гібридних фізичних і віртуальних ресурсів. На зміну існуючим рівням послуг прийде рівень, який відповідає за роботу OSS, основою якого є програмно-конфігуровані мережі (SDN) і віртуалізація мережевих функцій (NFV). Провідні вендори, рішення яких увійшли до «магічного квадранту», розробляють як традиційні системи OSS, так і системи OSS з новою архітектурою управління, що забезпечують оркестрацію SDN/NFV», - йдеться у звіті Gartner.
OSS-рішення компанії Ericsson допомагають цифровим компаніям з усіх країн світу регламентувати роботу гібридних мереж та управляти ними в режимі реального часу, перетворюючи традиційні мережі в еластичну, просту, програмовану інфраструктуру з нескінченними можливостями для адаптації.
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua