Для отримання коштів вкладники АТ «ДЕЛЬТА БАНК» з 03 травня 2017 року до 15 червня 2017 року включно можуть звертатись до установ банку-агенту Фонду АБ «УКРГАЗБАНК».
Для отримання гарантованої суми відшкодування вкладникам необхідно звернутись до установ банків-агентів та пред’явити паспорт і документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер). Виплати відшкодування також здійснюватимуться іншим особам на підставі нотаріально посвідченої довіреності.
Виплата коштів на підставі свідоцтва про право на спадщину здійснюються за результатами розгляду індивідуального звернення на адресу Фонду. Для цього до Фонду необхідно надіслати: особисту заяву спадкоємця, копії паспорту та документа органу державної податкової служби про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер) та нотаріально засвідчену копію свідоцтва про право на спадщину. Після здійснення переказу (за результатом розгляду індивідуального звернення спадкоємця) заявнику (спадкоємцю) направляється лист-повідомлення про здійснення переказу із зазначенням найменування банку-агента.
Виплати відшкодувань вкладникам здійснюватимуться в розмірі вкладу, включаючи відсотки, нараховані на день початку процедури виведення Фондом банку з ринку, але не більше 200 тисяч гривень.
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua