«Неможливо дбати про клієнтів — а це те, що ми вимагаємо від наших співробітників — якщо ти не відчуваєш турботу по відношенню до себе. Для нас турбота про співробітників — це те, що ми хочемо, щоб вони переносили на наших клієнтів, — розповідає операційний директор медичної компанії Into-Sana Дмитро Луфер. — Коли ми говоримо про справжню турботу, ми повинні розуміти, наскільки здоров'я співробітника важливе для ефективної роботи. Ми повинні не «вичавлювати» все, а прагнути зберегти у співробітника стан працездатності й задоволеності своєю роботою».
На підтримку концепції Health Management медична компанія Into-Sana спільно з групою компаній The Owners організувала серію панельних дискусій, де власники компаній, топ-менеджери, керівники напрямків, HR, КСВ-менеджери, happiness-менеджери разом з експертами обговорюють можливості та рішення для щоденного управління здоров'ям і формування здорової корпоративної культури.
«Багатьом компаніям сьогодні важливо не тільки зробити для співробітників комфортний офіс, а й дбати про їхнє самопочуття, стиль життя, підхід до здоров'я. Важливо виховати культуру управління здоров'ям — не просто ходити в спортзал і бігати марафони, а робити це системно та зрозуміло», — пояснює Віта Кравчук, співзасновниця The Owners.
Наприклад, у компанії Into-Sana діє спеціальна система корпоративного страхування для співробітників та їхніх родичів. Адже співробітник, що не користується послугами бізнесу, в якому працює, не може щиро відгукуватися про нього добре. Але це тільки те, що лежить на поверхні. Турбота про здоров'я починається з найпростіших речей, таких, як, наприклад, можливість дати співробітникам час повноцінно хворіти, відпочивати, бути з дітьми. Це база, фундамент, на якому будується тривала та плідна співпраця.
«Про різні категорії персоналу ми піклуємося по-різному, — додає Дмитро Луфер. — Ми вчимо людей, як не вигоряти, запрошуємо спікерів. Проводимо тренінги, пояснюємо, що лікар — це все-таки соціальна роль. І коли людина виходить з роботи, потрібно припиняти її грати. Лікарі часто стикаються зі стражданням. Адже люди, які хворіють — страждають. І, що ще гірше, щоб лікувати, лікар теж повинен заподіяти страждання. Тут дуже важливі дві речі: лікар не повинен робити це страждання частиною себе — інакше він не зможе оперувати, але в той же час не повинен бути байдужим — інакше він буде робити свою роботу погано. Ми вчимо знаходити баланс».
На найближчих дискусіях будуть розглянуті ще кілька тем, важливих для формування сучасної корпоративної культури. Анонси майбутніх заходів будуть розміщені на сторінці Into-Sana в Facebook: https://www.facebook.com/intosana/.
________________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua