«20 грудня ми запустили Mobile ID у національному масштабі. А вже сьогодні Дніпро та Івано-Франківськ надають послуги населенню за допомогою цього сервісу, - каже Євген Кражан, директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку Київстар. – Це важливо – мати змогу отримувати послуги віддалено, у зручний час та без зайвої бюрократії. І ми прагнемо, щоб таких електронних послуг ставало все більше. Тому запрошуємо до співпраці державні та бізнес-структури, яких готові оперативно підключати до нашої платформи».
З Дніпровською міською радою Київстар ще у березні 2018 р. домовився про інтеграцію сервісу Mobile ID до електронних сервісів на сайті ЦНАП м. Дніпро.
«Технологія Mobile ID була готова ще у 2015 році, але тривав процес прийняття потрібних законопроектів і стандартів, - прокоментувала в.о. заступника мера м. Дніпро Яніка Мерило. - Дуже пишаюся, що навесні Дніпро першим з українських міст разом із Київстар домовився розпочати надавати електронні послуги через Mobile ID і зараз ми це зробили. Сподіваюсь, що в майбутньому перелік послуг і довідок, які можна отримати через мобільний телефон, буде розширюватися. Ми вдячні партнерам з Київстару за плідну співпрацю в цьому питанні».
Mobile ID на сайті ЦНАП м. Івано-Франківськ дає можливість замовити 48 адміністративних послуг, серед яких найбільш поширені з житлово-комунального сектору, земельних та квартирних питань, сімейних справ, підприємницької діяльності, архітектурних та містобудівних запитів, послуги з отримання копій документів. Сервіс дозволяє пройти ідентифікацію в кабінеті користувача, замовити послуги онлайн, перевірити стан замовлених послуг чи готовності документів, звернутися до архіву тощо. Також MobileID допомагає містянам впливати на рішення, що приймаються владою за допомогою сервісу «Голос громади». На цьому порталі визначається думка громадян із загальноміських питань, проблем розвитку територій, громадських слухань онлайн та законодавчих ініціатив.
«Лише за 2018 рік ЦНАП Івано-Франківська надав понад 150 тис. адміністративних послуг, - розповів міський голова м. Івано-Франківська Руслан Марцінків. – А переведення більшості муніципальних сервісів в електронний формат із віддаленою ідентифікацією громадян дозволить значно збільшити кількість звернень у майбутньому, полегшити їх виконання і при цьому не переобтяжувати наявний ресурс ЦНАПу. Завдяки нашим електронним послугам та Mobile ID від Київстар франківці зможуть відчувати себе частиною європейської спільноти, де цінується час людини. І найголовніше - реагування на звернення громадян до державних структур відбувається швидко та якісно».
* Mobile ID - це сервіс, який дозволяє за допомогою мобільного телефону провести ідентифікацію особи для доступу до електронних послуг та використовувати електронно-цифровий підпис в системах електронного документообігу. Для роботи сервісу необхідний звичайний мобільний телефон і спеціальна захищена SIM-карта, яка окрім звичного телеком-функціоналу має також функцію підвищеного захисту інформації.
Київстар першим серед телеком-операторів презентував роботу послуги ще у 2015 році, а також першим запустив послугу у дослідну експлуатацію у грудні 2017 року для групи контрактних абонентів компанії.
Для надання послуги Mobile ID своїм абонентам Київстар пройшов повну сертифікацію згідно з чинним законодавством України.
Замовити послугу Mobile ID можна в 11 містах України.
_______
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua