У цьому році на День Святого Валентина, абоненти Київстар проговорили 609 млн хвилин, відправили 15,7 млн SMS і 110 тис. MMS, використали 292 ТБ мобільного інтернету. При цьому, обсяг трафіку, використаний на спілкування в месенджерах виріс майже вдвічі, в порівнянні зі звичайними днями – з 3,84 TБ до 6,2 ТБ. Зростання трафіку пояснюється тим, що абоненти національного оператора обмінювалися картинками і стікерами – більш «важким» контентом, ніж текстові повідомлення. По суті, спілкування в месенджерах поступово витісняє MMS – хоча їх кількість 14 лютого також подвоїлася – до 110 тис., в цілому популярність цього виду повідомлень постійно знижується. Онлайн-месенджери зручніше і дешевше MMS, а для абонентів Київстар, які обрали тариф Онлайн, Онлайн + і онлайн Екстра, спілкування в соціальних мережах не тарифікується.
«За даними дослідження * InMind для Київстар, 69% українців вважають, що мобільний зв'язок допомагає їм дбати про близьких людей - і не тільки в святкові дні», - розповідає Петро Чернишов, президент Київстар.
Київстар, спільно з аналітичною компанією InMind, напередодні Дня Святого Валентина провів онлайн-опитування і дізнався, часто українці говорять про любов. За даними дослідження, 67% українців вважають, що дзвінок – найкращий спосіб передати свої почуття за допомогою мобільного зв'язку. На другому місці – спілкування в месенджерах. На думку учасників дослідження, найкраще для вираження почуттів в онлайн-повідомленнях підходять смайли та емодзі – їх використовують три чверті опитаних, на другому місці – текстові повідомлення (63%), на третьому – стікери і зображення (ними користується половина опитаних).
* Дослідження проведене Агентством InMind на замовлення Київстар, вибірка N = 400, 18-45 років, користувачі інтернету, географія – вся Україна, міста 50 тис.+, 7-10 лютого 2017 року
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua