Через складні погодні умови, які виникли у деяких Західних областях України, люди в віддалених населених пунктах відчувають суттєві господарські і побутові складнощі, і особливо потребують стабільного безперервного зв’язку. Щоб підтримати місцеве населення у скрутних обставинах, національний оператор Київстар вирішив надати нетарифіковані послуги мобільного зв’язку абонентам, що проживають у населених пунктах, які постраждали від стихійного лиха.
Так, на мобільні рахунки абонентів пріпейд-тарифів, які наразі перебувають у зоні стихійного лиха, буде нараховано по 50 бонусів, які можна використати на послуги мобільного зв’язку. Абонентам контрактних тарифних планів буде нараховано по 200 хвилин для дзвінків на інші мережі. Бонуси і нетарифіковані хвилини абоненти можуть використати протягом тижня з дня нарахування.
За даними Київстар у населених пунктах, постраждалих від повені, мобільним зв’язком користується майже 70 тисяч абонентів – мешканці сіл Закарпатської, Львівської, Івано-Франківської, Чернівецької областей.
_____________________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua