Опитування здійснено методом CAWI (Computer Assisted Web Interview) за участі 550 осіб. Ключові результати:
• 7% користувачів мобільного зв’язку й інтернет-послуг вважають недоцільним вдаватися до додаткових заходів, аби упередити кібершайхрайство;
• 51% клієнтів у разі виявлення злочину змінять паролі до найважливіших облікових записів або одразу заблокують банківські картки, а 33% звертатимуться до правоохоронних органів або безпосередньо до фінансових установ та оператора мобільного зв'язку;
• 66% опитуваних абонентів захищають свій фінансовий номер;
• 32% респондентів планують захищати свій мобільний номер за допомогою реєстрації його на паспорт, а 12% опитаних уже авторизувалися.
З найпоширеніших видів шахрайства більшість опитаних виділила:
• повідомлення про перемогу в неіснуючій акції;
• дзвінок чи SMS із обіцянкою виграшу після сплати комісії;
• дзвінок начебто з банку чи від оператора з проханням назвати одноразовий пароль із SMS, що надійде;
• повідомлення про отримання невеликого грошового переказу із подальшою спробою вилучення даних кредитної картки.
«Такий результат дослідження доводить, що атаки на платоспроможних користувачів у сучасному світі стали агресивнішими, а технології для цього — досконалішими. Київстар постійно інвестує свої ресурси у запровадження культури кібергігієни, слідує світовим трендам і практикам у сфері цифрової безпеки, регулярно проводить інформування користувачів і бізнес-клієнтів щодо кібербезпеки та пропонує відповідні рішення. Сьогодні кожен має знати, як себе захистити, дотримуючись базових правил і принципів цифрової гігієни та кібербезпеки», — коментує Юрій Прокопенко, директор з кібербезпеки та DPO Київстар.
_______________________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua