Пошуковий портал КОМПАСС » Новини українських компаній » Зв'язок » 2021 » Жовтень » 5 » Київстар пропонує бізнес-клієнтам оновлений сервіс для проведення промокампаній

Розміщення новин компаній

Київстар пропонує бізнес-клієнтам оновлений сервіс для проведення промокампаній

Компанія вдосконалила функціонал платформи для самостійних клієнтських розсилок Business Data Solution* та перезапускає її під новою назвою – ADWISOR

Метою проведених оновлень стало створення мультиканального маркетингового інструменту, можливості якого дозволяють краще вибудовувати комунікацію з клієнтом, розширювати клієнтську базу та, як наслідок, збільшувати продажі. Створювати та налаштовувати розсилки в ADWISOR стало простіше та зручніше, а розширений функціонал платформи врахував запити клієнтів на точне визначення цільової аудиторії розсилок, детальну аналітику проведених промокампаній та інші. Зокрема, серед оновлень:

1. Нові фільтри для вибору цільової аудиторії розсилок.

До наявних фільтрів додано ще 24, зокрема: подорожі до районів України з виходом до Чорного та Азовського морів або Карпат; користувачі програм для онлайн-нарад; особи, зацікавлені спортом, кіно, комп’ютерними іграми та багато інших.

2. Оновлений інтуїтивно зрозумілий інтерфейс.

Створювати промокампанії стало простіше завдяки функціоналу підказок на кожному етапі роботи з платформою ADWISOR.

3. Покращена аналітика проведених розсилок.

Відтепер можна детально аналізувати та порівнювати промокампанії між собою, використовуючи фільтрування та сортування даних, а також завантажувати статистику в Excel.

4. Збережені шаблони аудиторій для подальших кампаній.

Для швидкого запуску промокампаній можна створювати шаблони аудиторій та використовувати їх для нових розсилок без додаткових налаштувань.

«Сьогодні успішна робота з клієнтами базується на можливостях давати їм персональні пропозиції, тобто такі, які найбільше відповідають інтересам споживачів та їхнім очікуванням. Адже так є більша вірогідність того, що товар або послугу куплять, – коментує Костянтин Вечір, директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку Київстар. – І для таких комунікацій якнайкраще підходять саме розсилки, в основі яких лежить Big Data-аналіз. А можливість завдяки ADWISOR запускати промокампанію швидко, власноруч налаштовувати всі її параметри, гнучко управляти бюджетом, робити висновки на підставі точної аналітики – це конкурентна перевага, яка може дуже допомогти малому та середньому бізнесу в роботі з клієнтами».

Отримати більше інформації про платформу ADWISOR і замовити консультацію щодо її використання для проведення самостійних розсилок можна на сайті Київстар https://kv.st/7dS.

*Business Data Solution* - сервіс, побудований на основі Big Data-технологій, який дозволяє користувачу на спеціальній платформі налаштувати та запустити розсилку SMS-повідомлень отримувачам, обраним за 40+ фільтрами.
_______________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua
Служба новин компанії КОМПАСС Україна | Прочитано: 653 |
Довідник підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Тільки достовірна інформація!
Бази даних підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Електронні та онлайн довідники!

Останні новини компаній по темі

Всі новини компаній ...
Сайт управляється системою uCoz