Український стартап inCust розробив та спільно із найбільшим телеком-оператором України запускає IT-платформу, що є альтернативою пластиковим карткам лояльності. Вона пропонує покупцям єдину систему доступу до усіх своїх знижок і бонусів у торгових точках та закладах, а бізнесу – зручний інструмент для роботи і спілкування з наявними клієнтами, залучення нових покупців та формування для них індивідуальних пропозицій.
«Київстар зацікавився розробкою inCust ще під час проведення Телеком-Акселератора ВДНГ Tech, в якому стартап брав участь. Адже за кількома критеріями цей проект відповідає напрямкам розвитку нашої компанії: бути кращими у сфері Digital, працювати з малим та середнім бізнесом та створювати привабливі умови для роботи з новими та наявними клієнтами, – говорить Євген Кражан, директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку Київстар. – Сьогодні за підтримки Київстар inCust отримує комерційний запуск свого проекту. Це великий і зважений крок у співраці стартапа та великої компанії».
IT-платформа, яку автори проекту характеризують як «систему дружби з покупцями», доступна будь-якому бізнесу, не має фінансових ризиків при впровадженні та надає можливості для швидкого запуску. Для початку роботи в ній достатньо зареєструватися на сайті та використати «майстер побудови програм лояльності» відповідно до потреб певного бізнесу. І вже за кілька хвилин отримати повний функціонал робочого місця продавця з усіма інструментами для роботи і спілкування з покупцями. Перші 15 днів після реєстрації користування системою безкоштовне.
«Ми пропонуємо бізнесу готовий продукт «під ключ». Він створює не просто бонусну чи знижкову програму, а гнучку систему взаємовідносин із клієнтами, – коментує Максим Роньшин, управляючий партнер компанії inCust. – Родзинкою пропозиції є різноманітність варіантів для групового та індивідуального спілкування з покупцями».
Платформа працює у хмарі та підключається через web-інтерфейс будь-якого браузера. Вона дозволяє ідентифікувати покупців за номерами мобільних телефонів та зберігати усю інформацію щодо їх програм лояльності, персональних пропозицій та історії покупок.
Для покупця використання іnCust має свої переваги. Щоб отримати особисті бонусні бали або знижки у конкретному закладі, він має назвати продавцеві свій номер телефону чи показати одноразовий код у мобільному додатку inCust на мобільному пристрої. Встановивши додаток, клієнт може не лише переглядати в ньому усі свої програми лояльності, а навіть спілкуватися з продавцями в чаті.
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua