«Ми постійно покращуємо нашу систему самообслуговування для клієнтів, зокрема оптимізували роботу в мережі 2G і поліпшили користувацький досвід, – розповідає Віталій Султан, директор електронних каналів Київстар. – У додатку інформація доступна 24/7, що дозволяє економити час на дзвінки в колл-центр або відвідування центрів обслуговування».
«Мій Київстар» стає все більш популярним серед абонентів національного оператора. Так, за останні 3 місяці, кількість користувачів, які щомісяця користуються системою, збільшилася в 2,5 рази.
За допомогою системи «Мій Київстар» абоненти можуть самостійно:
• отримувати детальну інформацію про всі вхідні та вихідні дзвінки: час здійснення дзвінків, їх тривалість і вартість;
• додавати інші номери в профіль;
• замовляти або відключати послуги, змінювати їх параметри;
• змінювати тарифний план;
• брати участь в акціях;
• контролювати залишки коштів на рахунках мобільного зв'язку, Домашнього Інтернету і ТБ.
Безкоштовний додаток «Мій Київстар» на смартфон можна завантажити в Google Play, App Store, Windows Phone Store, або скористуватися веб-версією.
У разі виникнення питань, абоненти можуть звертатися за допомогою до чат-боту Зоряни в Facebook Messenger, Viber та Telegram.
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua