Відомості, які запитував АМКУ, стосувались абонентських даних клієнта компанії, у тому числі інформації про телефонні розмови.
Конституція України та Закон «Про телекомунікації» гарантують усім громадянам, користувачам мобільного зв’язку конфіденційність їх даних, отриманих при укладенні договору про надання телекомунікаційних послуг, у тому числі отримання послуг, їх тривалості, змісту, маршрутів передавання. Законодавство визнає такі відомості охоронюваною законом таємницею і встановлює спеціальний режим та порядок їх поширення. На сьогодні, підставою для передачі іншим особам такої інформації є згода самого абонента або рішення суду. Пояснюючи неможливість надання інформації про абонентів на вимогу АМКУ, Київстар наголошував на обов’язковості дотримання визначених законодавством процесуальних процедур та наявності відповідних процесуальних документів. Проте наслідком забезпечення дотримання конституційних прав громадян та законів України стало накладення на Київстар штрафу.
Обґрунтовуючи свою позицію, АМКУ посилається на положення Закону «Про Антимонопольний комітет України», яким передбачено його право запитувати будь-яку інформацію, у тому числі з обмеженим доступом. Однак, зазначені положення не передбачають, що таке право розповсюджується на персональні дані абонентів мобільного зв’язку та, зокрема, інформацію про їх телефонні розмови, для яких встановлений спеціальний режим охорони.
Київстар оскаржить рішення АМКУ до суду, вважаючи безпідставним притягнення до відповідальності. Основний Закон України – Конституція – гарантує усім громадянам таємницю їх переговорів і чітко вказує на винятки з цього правила.
Київстар завжди захищав і буде захищати конфіденційність даних клієнтів, діючи у рамках законів України.
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua