«Київстар Звіт» допоможе клієнтам завжди знати якими послугами вони скористались і скільки коштували ці послуги. Звіт приходитиме на мобільний телефон абонента у вигляді SMS і міститиме інформацію про витрати за останні п'ять активностей, за які списувалися кошти: дзвінки, інтернет-сесії, списання абонплати, інші послуги. Щоб отримати такий звіт, абоненту достатньо набрати зі свого телефону код *135#. Що важливо, замовити послугу за допомогою коду можна навіть у міжнародному роумінгу. Клієнти, які знаходяться в Україні, також можуть скористатися замовленням послуги через голосове меню, за номером 477*135. Послуга надається безкоштовно і не потребує підключення. Протягом доби абонент може замовляти до десяти таких звітів.
«Київстар Звіт» доповнює інші сервіси, розроблені з метою інформування абонентів про вартість послуг. Наприклад, система самообслуговування «Мій Київстар», у якої вже більше 2 мільйонів підписників, дає клієнтам можливість подивитися деталізацію дзвінків, змінити тарифний план, замовити додаткові послуги. Також доступна для клієнтів перевірка балансу за допомогою меню SIM-карти.
У той же час низка клієнтів вважає за краще телефонувати до інформаційно-довідкової служби, щоб дізнатися про залишок коштів на рахунку. Це, в середньому, понад 2000 дзвінків щодня. Відтепер, користуючись SMS сервісом «Київстар Звіт», клієнти зможуть заощаджувати свій час і самостійно дізнаватись усі деталі тарифних планів навіть без контакту з операторами інформаційно-довідкової служби.
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua