«У сегменті e-commerce мобільний застосунок — дуже ефективний і перспективний інструмент. На сьогоднішній день наша команда розвиває його власними силами. Для наших клієнтів це зручний сервіс, що дозволяє здійснювати покупки в комфортному форматі. Ми постійно вдосконалюємо програму і вдячні нашим користувачам за довіру і зворотний зв'язок. Впевнені, що спільними зусиллями ми створимо такий продукт, який захочеться встановлювати відразу ж після покупки смартфона», — коментує CDO АЛЛО Костянтин Авілов.
Власний мобільний застосунок дозволяє АЛЛО запропонувати своїм покупцям якісно новий рівень сервісу. Завдяки цьому клієнти можуть здійснювати покупки, де б вони не знаходилися, брати участь в акціях і оплачувати товар прямо в телефоні.
Популярність застосунку підтверджується цифрами:
• кількість активних користувачів — до 400 тисяч на місяць;
• середній чек покупки через смартфон можна порівняти з показником середнього чека покупки через десктоп і в магазині;
• частка замовлень через застосунок становить 15%;
• застосунок генерує до 15% трафіку на сайт компанії.
_____________________________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua