За його словами, лише близько 25% компаній в Україні достатньо цифровізовані для того, щоб ефективно продовжувати працювати протягом карантину. Саме тому карантин – хороший привід розпочати цифровізацію своєї компанії, перевести значну частину інформації в онлайн, створити усі необхідні бази даних, адже первинної інформації у цифровому вигляді немає ніде. Навіть в міністерствах 80% працівників займаються тим, що збирають первинну інформацію по крупицях, якось її систематизують і тоді приймають рішення. І це у випадку, коли усі зацікавлені у результаті. Якщо не зацікавлені, то ще гірше.
«Тобто цифровізацію кожен керівник має почати з себе. Він має бачити усю основну інформацію, усі основні цифри по процесах у його компанії на одному екрані. І не програмісти мають вирішити, що бачить керівник, а керівник говорить програмістам про свою потребу у конкретній інформації», — говорить він.
За словами Олександра Кардакова, кожен бізнес розвивається самостійно і кожен керівник бізнесу на окремому етапі його розвитку має самостійно розуміти, яка інформації для нього є зараз критичною. Коли бізнес переходить до іншого етапу, змінюється пріоритетна інформація, і керівник одразу має поставити задачу програмістам щось, що вже хвилює менше, з екрану приховати, а щось навпаки додати.
«Я маю бачити на екрані актуальну інформацію, щоб нікому не телефонувати і не просити доповідати, витрачаючи свій час і час працівника. Я реагуватиму лише тоді, коли помічу проблему, покращення чи можливість для вдосконалення», — пояснює Олександр Кардаков.
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua