Авіакомпанія «Міжнародні Авіалінії України» продовжує звітувати про обсяг опрацьованих звернень пасажирів та суму повернених коштів за скасовані рейси через вплив пандемії COVID-19. Робота в даному напрямку здійснюється систематично, незважаючи на дефіцит людського ресурсу, обумовлений падінням рівня перевезень через коронакризу
У лютому місяці 2021 року компанія розглянула близько 15 тисяч запитів та оформила повернення на суму 2,5 мільйони доларів. Усього ж за 11 місяців своєї діяльності в період пандемії з квітня 2020 року по лютий 2021-го включно МАУ повернула пасажирам понад 29 мільйонів доларів.
Окрім цього, авіакомпанія нагадує, що пасажири скасованих рейсів мають декілька опцій на вибір:
- Безкоштовне переоформлення квитка;
- Промокод на суму вартості невикористаного квитка. Промокод діє 2 роки з моменту його виписки. Цей варіант дозволяє використати кошти на оформлення нового квитка.
МАУ вкотре наголошує про готовність до діалогу зі своїми пасажирами та щиро сподівається на розуміння. Авіакомпанія робить все можливе для якнайшвидшого опрацювання кожного звернення.
________________________________