За підсумками 2021 року операційні показники МАУ зафіксувалися на рівні:
✈️ 20 657 виконаних рейсів, що на 45% більше в порівнянні з 2020 роком та на 65% менше у порівнянні з 2019 роком;
o З яких 11673 регулярних рейсів порівняно з 10 596 у 2020 році та з 52 808 у 2019 році;
o З яких 8984 чартерних рейсів порівняно з 3625 у 2020 році та з 5 537 у 2019 році;
✈️ 2790037 перевезених пасажирів, що на 61% більше порівняно з 2020 роком, однак на 65% менше у порівнянні з доковідним 2019 роком;
o 1 582 519 пасажирів чартерних рейсів у 2021 році порівняно з 595 341 пасажирами у 2020 році та з 1 030 213 у 2019;
o 1 207 518 пасажирів регулярних рейсів у 2021 році порівняно з 1 133 335 пасажирами у 2020 році та з 6 936 638 у 2019 році.
✈️ 4416 тон вантажів та пошти порівняно з 7456 тонами у 2020 році та з 21 650 тонами у 2019 році.
Окрім цього, за 12 місяців 2021 року авіакомпанія повернула пасажирам близько 33 мільйонів USD. Загалом за весь період роботи у кризових умовах під час пандемії з квітня 2020 року до 31 грудня 2021-го компанія забезпечила повернення близько 57 млн USD.
Трансформація та оптимізація операційної роботи МАУ у 2020 – 2021 роках спричинила очевидну зміну тренду в бік стабілізації навіть у кризовий період, що стало можливим завдяки адаптації бізнес-моделі компанії із мережевої на гібридну та суттєвому скороченню видатків.
Економія дозволила МАУ демонструвати один з найнижчих рівнів собівартості перельоту серед міжнародних мережевих перевізників за показником CASK (Cost Available Seat Kilometer). Як повідомлялося раніше, відповідні висновки було зроблено на основі аналітичних досліджень Lufthansa Consulting.
CASK - це витрати (Сost) на один крісло-кілометр (ASK-available seat kilometer), який генерує компанія в рамках операційної діяльності. Даний показник вираховується математичним діленням витрат на крісло-кілометр. Відповідно, існує чітка закономірність зростання CASK при зменшенні крісло-кілометрів.
«Для МАУ, як мережевого перевізника, при формуванні CASK одну з важливих ролей відіграє оперування лонгхолами. Boeing-777 забезпечують перевезення максимальної кількості крісел на дуже великі відстані, що позитивно впливає на зниження собівартості перельоту по всій мережі. На жаль, у 2020 – 2021 років далекомагістральні борти було виведено з флоту, що позначилося на підвищенні CASK порівняно з 2019 роком. Проте, згідно із затвердженим бюджетом 2022 року із поверненням трьох Boeing-777 очікується зниження CASK у порівнянні з 2021-м. При цьому, CASK 2022 року лише на 15% вище докризового показника 2019 року, незважаючи на суттєве скорочення крісло-кілометрів у порівнянні із 2019 роком. Це є результатом реформ, здійснених в МАУ протягом кризи від COVID-19», - зазначив СЕО МАУ Євгеній Дихне.
_____________________________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua