Сан-Франциско – 1 березня 2018 року – Viber, один з провідних світових додатків для обміну повідомленнями, запускає онлайн спільноти – перший чат-простір, в якому одночасно можуть спілкуватися і обмінюватися контентом до 1 мільярда користувачів. У той час, як більшість месенджерів, які представлені на ринку, обмежують число учасників груп сотнями або тисячами, Viber розширює кордони і надає користувачам унікальну можливість для безмежного спілкування по всьому світу.
Завдяки багаторівневому управлінню та широкому функціоналу для модерації повідомлень, адміністратори спільнот отримають можливість удосконалювати продукт і формувати групи однодумців на основі спільних інтересів, переживань, прагнень та інших факторів – і все це в зручному інтерфейсі улюбленого месенджера. Viber також представить нові функції для монетизації, за допомогою яких, власники Співтовариств зможуть отримувати прибуток, розвиваючи свої чати.
Нові учасники отримають доступ до повної історії чату та одразу після реєстрації зможуть взяти участь в обговоренні. Для цього вони використовуватимуть будь-які з доступних опцій Viber. У спільнотах будуть відображені тільки імена користувачів, а номери телефонів та інша особиста інформація – приховані від інших учасників.
Суперадміністратори повністю контролюють діяльність інших користувачів Товариства. Вони зможуть додавати нових учасників, надавати їм статус адміністратора або суперадміністратора, блокувати користувачів за некоректний контент, давати дозвіл на участь в обговореннях і право запрошувати нових учасників. Для просування своєї спільноти, модератори зможуть зробити його загальнодоступним. Вони просто активують можливість переходу за посиланням, або в будь-який момент відключать цю опцію.
Суперадміністратори зможуть призначати адміністраторів для допомоги в модерації спільноти з правом видалення одного або всіх повідомлень, відправлених тим чи іншим учасником, а також з правом закріплення обговорюваних повідомлень. Адмінам буде надана можливість розвивати співтовариство, додаючи нових учасників і, при необхідності, виключати з нього користувачів.
Деякі з партнерів Viber вже отримали доступ до великих можливостей cпільнот. Так, французький футбольний клуб Olympique de Marseille, за допомогою цієї опції, тепер пропонує фанатам ексклюзивний шанс поспілкуватися із зірками та керівниками команди. Компанія Minute Media, що спеціалізується на створенні та розповсюдженні спортивного контенту, використовує cпільноти Viber, щоб дати шанувальникам спорту можливість поділитися думкою. Служба цифрового контента OverDrive приєдналася до онлайн товариств для пошуку книжкових клубів, створених громадськими бібліотеками в США.
«Головна мета Viber – зближення користувачів, будь то спілкування з близькими або знайомства, засновані на спільних інтересах, – зазначив Джамел Агау, CEO Viber, – Спілкування не повинно бути обмежене нічим, тому ми пишаємося запуском нової функції. Вперше у світі сервіс для обміну повідомленнями здатний об'єднати до 1 мільярда людей зі спільними інтересами в одному інформаційному просторі. За допомогою широкого спектру можливостей адміністратори зможуть легко керувати чатами та надавати підтримку учасникам. Кількість користувачів Viber постійно зростає, тому ми продовжимо розширювати можливості для спілкування Viber».
Сьогодні нова функція Viber стане доступна користувачам по всьому світу.
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua