«Два роки тому саме у Львові ми провели першу демонстрацію роботи Mobile ID і пишаємось тим, що пілотний проект завдяки партнерству з державою перетворюється у повноцінне впровадження сервісу. Київстар стає провайдером сучасних рішень, які можуть значно полегшити спілкування громадян із державою, а також дають можливість бізнесу перевести частину своїх послуг для населення в електронний формат. Ми працюємо над тим, щоб наповнити нашу платформу якомога більш актуальними та різноманітними сервісами», – говорить Євген Кражан, директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку Київстар.
Mobile ID планується запровадити на базі Особистого кабінета мешканця Львова. Після авторизації та аутентифікації за допомогою Mobile ID містяни зможуть замовляти через інтернет довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок, про реєстрацію місця проживання, про склад родини, копії та витяги з архівних документів, дозволи на благоустрій прибудинкових територій тощо (на даний час ресурсом пропонується понад 100 адміністративних послуг) .
«Підписання Меморандуму є яскравим прикладом того, як місто дбає про своїх жителів, – прокоментував подію Дмитро Маковський, Директор генерального департаменту цифрової трансформації Державного агентства з питань електронного урядування України. – Адже Mobile ID значно спростить доступ до різних адміністративних послуг, оформлення довідок тощо без необхідності стояти в чергах у чиновницькі кабінети. Необхідні лише мобільний телефон та захищена SIM-карта нового покоління, на яку оператором записується електронний цифровий підпис користувача».
Підключення до технології Mobile ID електронних ресурсів міських рад допомагає розбудові інфраструктури сервісів довірчих послуг згідно до відповідного Закону України, а також потенційно збільшує кількість користувачів таких послуг, оскільки мобільними телефонами користуються майже всі громадяни України.
«Нам важливо, щоб Львів показував приклад відкритості, публічності та доступності. Такі речі, як Mobile ID, потрібні кожному з нас, щоб зекономити час, щоб пришвидшити вирішення питання. Тому ми дякуємо нашому партнеру – компанії «Київстар», яка спільно з нами активно впроваджує цікаві проекти в життя. Думаю, вже в недалекому майбутньому спілкування між мешканцями та різними установами відбуватиметься виключно електронним способом. Це важливо ще й в тому плані, що зменшує ризики корупційних дій», – наголосив Андрій Садовий, міський голова Львова.
Нагадаємо, що Дніпро став першим містом, яке долучилось до ініціативи впровадження Mobile ID - до платформи буде підключено сайт Центру надання адміністративних послуг м.Дніпро (ЦНАП).
*Mobile ID – це послуга, яка дозволяє за допомогою мобільного телефону провести ідентифікацію особи і використовувати її електронно-цифровий підпис для доступу до електронних послуг і документообігу. Для роботи сервісу необхідний звичайний мобільний телефон і спеціальна захищена SIM-карта, яка окрім звичного телеком-функціоналу має також функцію підвищеного захисту інформації при електронній ідентифікації користувача за допомогою Mobile ID. Технологія Mobile ID стане ще більш актуальною після запровадження в Україні швидкісного мобільного інтернету 4G.
У грудні 2017 року Київстар запустив сервіс Mobile ID у дослідну експлуатацію.
На час її проведення користувачам в режимі аутентифікації доступні ресурси двох державних реєстрів:
– послуги Держгеокадастру,
– послуги Он-лайн будинку юстиції .
До моменту комерційного запуску послуга проходить необхідну сертифікацію та легалізацію, відбувається її вдосконалення та налаштування, до платформи підключаються нові сервіс-провайдери.
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua