Часто мова йде про зручність такого формату. Звичайно, ми економимо час на дорогу і можемо спілкуватися з людьми з різних куточків світу. Але ми залишаємося тими ж людьми, зі своїми звичками та недоліками.
Нижче я склала рейтинг найдратівливіших моментів під час спілкування онлайн, він напевно у кожного свій і буде цікаво якщо ви поділитеся своїм баченням.
1. Не вимикати мікрофон, якщо ти не береш участь в розмові в даний момент, а навколо тебе, м'яко кажучи, галасно.
Чого тільки мені не довелося чути на тлі конференц-колів за останній рік: всі види галасливого транспорту (здається, на тлі пролітав навіть вертоліт), гудки машин, крики дітей, розмови інших людей, гавкання, нявкання та багато інших, часом навіть лякаючих, звуків.
Вирішується це дуже легко: просто відключайте мікрофон, якщо ви не говорите в цей момент. Так ви виявите повагу до співрозмовників та зробите комунікацію комфортнішою.
У конференціях за цим також може стежити модератор, наприклад в Google Meet можна вимкнути мікрофон "примусово", якщо є така необхідність.
2. Включити камеру та піти від комп'ютера.
Якщо при включеному мікрофоні ми насолоджуємося сторонніми звуками, то в цьому варіанті ми можемо ще й спостерігати за тим, що відбувається в офісі або в квартирі учасника зустрічі.
Використовуйте камеру тільки якщо вам дійсно хочеться додати жвавості спілкуванню, адже з включеними камерами спілкування більше схоже на особисту зустріч.
Іноді при роботі з дому нам некомфортно включати камеру, наприклад якщо ви не встигли навести порядок в кімнаті. Для того, щоб вам не довелося відмовлятися від використання камери, Google додав дуже круту функцію в Google Meet - Background blur, з її допомогою ви можете "розмазати" фон і не турбуватися про брудні чашки на тлі
Або ви можете повністю змінити фон за бажанням.
3. Підписуватися не своїм ім'ям.
Іноді для жарту учасники дзвінків вказують не свої справжні ім'я або прізвища, а придумують собі псевдонім або, не довго роздумуючи, пишуть просто Гість. Це ускладнює комунікацію: іншим учасникам складно зрозуміти хто бере участь у дзвінку, крім того, є ризик витоку інформації.
Для того, щоб уникнути таких ситуацій, ми рекомендуємо використовувати корпоративні облікові записи, в такому випадку ви будете впевнені, що до дзвінка зможуть підключитися тільки запрошені співробітники.
4. Підключитися та не брати участь.
Практично на всі дзвінки, до яких підключається 5 та більше учасників, є ті, хто не проявляє ніякої активності під час дзвінка і ще довго "зависають" у зустрічі після її завершення.
Цінуйте ваш час - приходьте тільки на ті зустрічі, які дійсно важливі і де ваш внесок буде вагомим.
Наша реальність змінюється і нам необхідно змінювати наші звички, навіть якщо це не так просто. Головне, при будь-якій комунікації, як офлайн, так і онлайн – поважати співрозмовників та намагатися бути максимально ефективними.
У цьому нам допомагають нові інструменти комунікації, такі як Meet від Google. Якщо ви ще не оцінили зручність цього рішення, телефонуйте швидше нам!
-----------------
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua