Пошуковий портал КОМПАСС » Новини українських компаній » Зв'язок » 2022 » Січень » 20 » Найпопулярніші місця святкового відпочинку: Big Data-аналітика від Київстар

Розміщення новин компаній

Найпопулярніші місця святкового відпочинку: Big Data-аналітика від Київстар

За допомогою інструментів Big Data Київстар проаналізував, яким містам та регіонам віддавали перевагу мешканці України у святковий період*. Компанія визначила найпривабливіші напрямки для внутрішніх мандрівок та за кордон.

У зимові свята українці активно подорожували Україною. «Пікові» активності туристичних мандрівок прийшлися на 31 грудня, а також на період 2-4 січня 2022 року. Кількість подорожуючих абонентів Київстар у ці дати зросла у декілька разів порівняно з іншими святковими днями.

Найпривабливішими напрямками поїздок туристів-абонентів Київстар стали зимові курорти на Заході України: Буковель – понад 42 тис. осіб, Славське – 17 тис., Драгобрат, Захар Беркут, Пилипець – по 6 тис. кожен відповідно.
Зокрема, на гірськолижному курорті Буковель найбільша туристична активність абонентів Київстар спостерігалась у період 1-3 січня та 7-8 січня 2022 року. При цьому, у переддень робочого понеділка 10 січня кількість гостей різко знизилась – майже вдвічі відносно «пікового» періоду. Інші гірськолижні курорти показали таку саме тенденцію.

Окрім місць для активного відпочинку абоненти Київстар також обирали поїздки до Львову та
Києва – ці міста України були популярніші за інші. Проте святкування за кордоном також отримало своїх прихильників: під час новорічних та різдвяних свят до Польщі відправилось 9 тис. осіб, Єгипет прийняв близько 6 тис. туристів з України, Угорщина – понад 5,2 тис., а Молдова – майже 5 тис. осіб. Користувалися попитом туристів також Туреччина, Австрія, Німеччина, Чеська Республіка, Франція, Румунія, Іспанія, ОАЕ та інші країни. При цьому у роумінгу на зимові свята українці перебували найбільше 31 грудня та 2 січня.

«Big Data-аналітика має величезний потенціал для різних сфер, зокрема – для туристичного бізнесу і державних організацій відповідного напрямку. Вона допомагає буквально «побачити» реальну картину щодо туристичних потоків та використати цю інформацію для розвитку міст і регіонів – покращувати їхню привабливість для туристів, змінювати інфраструктуру, робити потрібні акценти в маркетингу і PR, планувати й організовувати заходи тощо, – коментує директор з розвитку нових напрямків бізнесу Київстар Ілля Польшаков. – Більш того, опираючись на точні дані щодо туристичних потоків легше планувати витрати на такі активності та ефективніше використовувати бюджет. Це перевага, якою варто користуватися».


*Для аналізу використовувалися виключно узагальнені та неперсоніфіковані дані щодо телеком-поведінки абонентів в мережі Київстар в період з 31 грудня 2021 по 9 січня 2022 рр. У розрахунку визначалося місце, де абонент перебував найбільшу кількість днів у вказаний період, і потім повернувся у місце, де він мешкає постійно.

_________________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua
Служба новин компанії КОМПАСС Україна | Прочитано: 817 |
Довідник підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Тільки достовірна інформація!
Бази даних підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Електронні та онлайн довідники!

Останні новини компаній по темі

Всі новини компаній ...
Сайт управляється системою uCoz