Багато автовласників, навіть ті, хто не сумнівається в своїх навичках водіння, рано чи пізно замислюються про те, щоб застрахувати свою машину. І не дарма, адже можна бути впевненим в собі і своїх уміннях, але ніколи не знаєш, який водій їде біля або за тобою.
За офіційними даними Нацполіціі кількість дорожньо-транспортних пригод в Україні за 1 квартал 2019 року склало 47 445 ДТП, з них 6307 - з потерпілими, в яких 822 людини загинули і 7804 травмовано. Патрульні підкреслили, що в порівнянні з таким же періодом минулого року всі показники аварійності на дорогах збільшилися. Зокрема, загальна кількість ДТП зросла на 4,2% (за чотири місяці 2018 року був зафіксовано 45 546 аварій).
ОСАГО виручить, якщо водій зачепив інший автомобіль. Завбачливі автовласники вважають за краще оформити ще й КАСКО - страховий поліс, за яким страхова компанія (СК) у разі будь-якої проблеми (будь-то ДТП, подряпини цвяхом по кузову, що впало на авто дерево або невдало перестрибнула дорогу олень) відремонтує автомобіль за свій рахунок. При наявності КАСКО не важливо, хто винен в ДТП, і необов'язково чекати місяцями рішення суду - страхова бере на себе зобов'язання по ремонту автомобіля. Але обходиться подібний захист вже дорожче - мінімум 5% від ринкової вартості авто.
Кожен автовласник при виборі страхового поліса намагається знайти для себе оптимальні умови. Хтось вибирає страховку, виходячи з ризиків, що покриваються, хтось - за ціною, а деяким взагалі все одно, який у нього поліс, аби був в наявності на випадок аварії або зупинки патрульної поліцією.
На які пункти договору варто звертати особливу увагу при покупці автострахування?
Для початку потрібно прочитати договір в цілому, а особливо - ті пункти, які написані дрібним шрифтом.
«Особливу увагу при оформленні поліса обов'язкового страхування (ГО), або договору добровільного страхування (КАСКО), звертайте увагу на франшизу, - розповідає Володимир Стрільчук, менеджер технічного аси стансу «КОРІС Україна». - Страхова франшиза - частина збитку, яка підлягає самостійному відшкодуванню (покриттю) страхувальником за свій рахунок при виникненні страхового випадку, навіть якщо вона становить 1000 грн. У кожній окремій страховій компанії суми франшизи в різних продуктах відрізняються, і можуть обговорюватися індивідуально зі страхувальником. Чим більше франшиза, тим дешевше поліс, тому раджу при оформленні страховки консультуватися зі страховим агентом або брокером».
Також варто звернути увагу в договорі на пункт «Винятки». В даному пункті перераховуються умови, при яких СК не буде виплачувати компенсацію автовласникові. Наприклад, деякі страховики вводять в договір виняток, пов'язане з сезонними шинами для авто. Це означає, що якщо автомобіль потрапив в аварію восени-взимку, а шини у нього були літні - виплати не буде.
Класичні СК, які давно працюють на ринку, не зацікавлені в судових розглядах, які негативно відбиваються на іміджі СК і «відлякують» клієнтів. Тому в кожній такій компанії менеджери з продажу автострахування намагаються роз'яснити клієнтам всі умови і запропонувати найбільш прийнятний договір.
Також деякі СК пропонують такий вигідний і зручний бонус до договорів страхування, як послуги технічного асистансу. Наприклад, такі послуги включають - виклик евакуатора, підзарядку АКБ, заміну колеса на запасне або частковий ремонт на дорозі.
Компанія «Коріс Україна» завжди рада допомогти своїм Клієнтам на всій території України і в країнах Європи.
_______________________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua