Всі відділення банку у Києві та області працюють на прийняття комунальних платежів у режимі подовженого дня та будуть працювати у вихідні.
Ми ще раз приносимо вибачення клієнтам за тимчасові незручності!
Звертаємо увагу, що вже станом на вечір четверга всі відділення працювали подовжений час, а деякі до останнього клієнта. Служби банку працюють цілодобово, що дозволило оперативно відновити діяльність системи у повному обсязі. Співробітники банку на місцях роблять все можливе для роз’яснення ситуації клієнтам та забезпечення їм комфортних умов обслуговування. Ми щогодини відстежуємо ситуацію у відділеннях і готові будемо, у разі надходження запитів, додатково проінформувати про ситуацію на кінець дня.
Для розуміння ситуації просимо Вас зважати на значне зростання обсягів платежів: у 2014 році Ощадбанк щомісяця проводив близько 1, 6 млн. комунальних платежів у Києві та області, наразі проводимо близько 2, 9 млн. платежів. Зростання понад 85%! Кількість Інформаційно-платіжних терміналів збільшено з 97 шт. у 2014 році, до 1 200 шт. – у 2015. Наразі система працює стабільно із повним завантаженням. Щогодини банк приймає понад 40 тисяч платежів. Запевняємо, що працюючи подовжений день та у вихідні ми повністю виправимо ситуацію із чергами у відділеннях.
Застерігаємо, будь яка нестандартна ситуація, може стати приводом для активізації шахраїв. Ми закликаємо всіх клієнтів у такий ситуації бути особливо пильними. Нагадуємо, що банк ніколи не телефонує клієнтам та не просить у телефонному режимі надати будь-яку інформацію щодо відкритих рахунків, здійснених переказів, а тим паче – не запитує ПІН-код до карти! Нікому і ніколи не повідомляйте свій ПІН-код. У разі, якщо Ви отримали такий дзвінок, одразу повідомте Контакт-центр банку 0-800-210-800 та сповістіть про спробу шахрайства! Вдячні всім за пильність та співпрацю.
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua