В рамках кампанії ми створили спеціальний сайт “Мандруй Черкащиною” (https://discover.ck.ua), де зібрано інформацію про найцікавіші для туристів місця в Черкаській області. На сайті є багато корисної інформації, зокрема 3D-тури такими перлинами області, як Національний дендрологічний парк “Софіївка”, Національний історико-культурний заповідник “Чигирин”, Шевченківський національний заповідник у Каневі та Буцький Каньйон.
За допомогою опції “Сплануй подорож” на сайті можна легко скласти маршрут місцями області, які вас зацікавили, поділитися або запросити приєднатися друзів тощо. Крім того на сайті “Мандруй Черкащиною” можна знайти вже готові маршрути найцікавішими локаціями області із зазначенням контактної інформації, загальної відстані, необхідного часу і карти маршруту.
В рамках кампанії також створено Інтерактивний реєстр екологічних проблем Черкаської області http://ck.ecoukraine.org, де можна не тільки побачити на карті регіону найбільш серйозні екологічні проблеми і порушення, але й самостійно додати інформацію про проблему в своїй місцевості. Користувачеві потрібно тільки зробити фотографію смартфоном або планшетом, відзначити місце, де був зроблений знімок на Картах Google, і на веб-сайті відправити запит. Система створює офіційне звернення до державного органу, а також моніторить стан запиту, а користувач може стежити за реакцією природоохоронних органів в режимі онлайн.
Крім того, в рамках кампанії розроблено мобільний додаток EcoInspector, де можна також додавати інформацію про екологічні проблеми свого регіону України, а система проконтролює процес реального їх вирішення.
Важливою складовою кампанії стала низка освітніх проектів для представників місцевого самоврядування, малого і середнього бізнесу, для державних службовців, викладачів і студентів з основ цифрової грамотності та безпеки в Інтернеті. Також для місцевих журналістів проведено семінар з питань свободи слова спільно з Freedom House. Місцеві студенти і спільнота Локальних Гідів Google взяли участь у квесті Черкасами, однією з цілей якого було визначення об'єктів і ступені їхньої доступності для людей з обмеженими можливостями, що було відображено на Google Картах.
Ця кампанія є частиною проекту Google “Цифрове перетворення регіонів України”.
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua