«Примітно, що за цей період середній чек покупки також виріс - на 15%. Ми вважаємо, що зростання продажів більш дорогих за вартістю девайсів свідчить про те, що зростають вимоги споживачів до функціональності, так як сучасні «розумні телефони» дають своєму власнику більше функціоналу і можливостей», - зазначила Ольга Смисльонова, директор з роздрібних продажів «Київстар».
Популяризація смартфонів і спеціальні, у тому числі і унікальні акційні пропозиції в класичному ритейлі та онлайн-магазинах «Київстар», дозволили збільшити оборот у грошах за перший квартал 2018 року. Так, у фірмових магазинах зростання склало 76%, а в онлайн-магазині - 149%.
«Українці люблять технічні новинки. Фахівці «Київстар» звернули увагу, що перший смартфон після фічерфона - дуже простий, так як покупець тільки звикає до гаджету. Зате наступний - вже більш функціональний і дорогий», - додала Ольга Смисльонова.
Оскільки абоненти лідера телеком-ринку України все активніше використовують смартфони (зростання бази становить 23% за період з січня по березень 2018 року), «Київстар» регулярно оновлює асортимент. Так, наприклад, у першому кварталі поточного року в фірмових магазинах були представлені понад 100 моделей смартфонів.
Водночас, «Київстар» продовжував розширювати свою мережу – кількість магазинів зросла з 376 у першому кварталі 2017 року до 415 в першому кварталі 2018 року. Цей факт свідчить про те, що українці все більше довіряють експертизі оператора не тільки в телеком-послугах, але вже і на ринку ритейлу.
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua