Ringostat з'явився на ринку в 2013 році і в той час включав тільки колтрекінг. Але на цьому розробники не зупинилися, тому що прагнули зробити сервіс, максимально корисний для бізнесу. Так в Ringostat стали з'являтися продукти, які допомагають прокачувати маркетинг та продажі, автоматизувати робочі процеси і ефективно розподіляти бюджет.
Наприклад, у 2017 році додалася повноцінна віртуальна АТС для обробки дзвінків та віджет callback (форма зворотного дзвінка). У 2020 році це вже сім продуктів з різними функціями — від наскрізної аналітики до обробки заявок, які надходять по різних каналах.
Завдяки такому набору, користувачі можуть працювати в рамках однієї екосистеми, не підключаючи десятки різних сервісів:
— колтрекінг, наскрізна аналітика і віджет callback вирішують задачу оптимізації маркетингу;
— віртуальна АТС, Ringostat Smart Phone, Insider і Messenger дозволяють об'єднати в одному інтерфейсі спілкування по телефону і в месенджерах.
За задумом Ringostat, нове позиціонування підкреслює, що платформа складається з рівноцінних продуктів, які вирішують різні завдання. Цей підхід вплинув і на новий принцип оплати. Ringostat впровадив його для частини користувачів ще в квітні і отримав позитивні відгуки. Тому з 1 листопада 2020 року всі клієнти будуть оплачувати платформу за новою схемою.
«Ми не змінювали ціноутворення з 2013 року. І клієнти часто запитували, чи можна платити тільки за те, що вони використовують. Ми вирішили піти назустріч — тепер користувач сплачує лише за ті продукти, які йому потрібні зараз. Кожен з них самодостатній, але особливо ефективний в комплексі з іншими. Найкрутішого результату можна досягти, якщо використовувати їх всі разом», - коментує Олександр Максименюк, CVO і засновник Ringostat.
Ще одна зміна — тепер користувач може в особистому кабінеті легко керувати списком опцій, які використовує. Наприклад, щось відключити, якщо це зараз не потрібно, або, навпаки, додати. Це відображає один з головних принципів платформи — максимальну гнучкість. При бажанні в Ringostat можна самостійно налаштовувати більше 90% параметрів.
Якщо потрібно, дані з платформи можна передавати в 30+ систем, з якими є готові інтеграції. Серед них популярні CRM, системи веб-аналітики, рекламні кабінети і Facebook Pixel. Це дозволяє органічно розширити екосистему і працювати з даними в одному інтерфейсі. Також Ringostat щомісяця покращує продукти - і всі оновлення платформи безкоштовні. Наприклад, тільки з минулого вересня команда розробки випустила 575 апдейтів, витративши на них 5 574 години.
-----------------
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua