Пошуковий портал КОМПАСС » Новини українських компаній » Зв'язок » 2020 » Жовтень » 2 » Ringostat став платформою: що це означає для користувачів

Розміщення новин компаній

Ringostat став платформою: що це означає для користувачів

Сервіс Ringostat офіційно став платформою колтрекіну, телефонії таі наскрізної аналітики. Тепер це ціла екосистема для аналітики, маркетингу і продажів, продукти якої можна купувати і використовувати окремо.

Ringostat з'явився на ринку в 2013 році і в той час включав тільки колтрекінг. Але на цьому розробники не зупинилися, тому що прагнули зробити сервіс, максимально корисний для бізнесу. Так в Ringostat стали з'являтися продукти, які допомагають прокачувати маркетинг та продажі, автоматизувати робочі процеси і ефективно розподіляти бюджет.

Наприклад, у 2017 році додалася повноцінна віртуальна АТС для обробки дзвінків та віджет callback (форма зворотного дзвінка). У 2020 році це вже сім продуктів з різними функціями — від наскрізної аналітики до обробки заявок, які надходять по різних каналах.

Завдяки такому набору, користувачі можуть працювати в рамках однієї екосистеми, не підключаючи десятки різних сервісів:
— колтрекінг, наскрізна аналітика і віджет callback вирішують задачу оптимізації маркетингу;
— віртуальна АТС, Ringostat Smart Phone, Insider і Messenger дозволяють об'єднати в одному інтерфейсі спілкування по телефону і в месенджерах.

За задумом Ringostat, нове позиціонування підкреслює, що платформа складається з рівноцінних продуктів, які вирішують різні завдання. Цей підхід вплинув і на новий принцип оплати. Ringostat впровадив його для частини користувачів ще в квітні і отримав позитивні відгуки. Тому з 1 листопада 2020 року всі клієнти будуть оплачувати платформу за новою схемою.

«Ми не змінювали ціноутворення з 2013 року. І клієнти часто запитували, чи можна платити тільки за те, що вони використовують. Ми вирішили піти назустріч — тепер користувач сплачує лише за ті продукти, які йому потрібні зараз. Кожен з них самодостатній, але особливо ефективний в комплексі з іншими. Найкрутішого результату можна досягти, якщо використовувати їх всі разом», - коментує Олександр Максименюк, CVO і засновник Ringostat.

Ще одна зміна — тепер користувач може в особистому кабінеті легко керувати списком опцій, які використовує. Наприклад, щось відключити, якщо це зараз не потрібно, або, навпаки, додати. Це відображає один з головних принципів платформи — максимальну гнучкість. При бажанні в Ringostat можна самостійно налаштовувати більше 90% параметрів.

Якщо потрібно, дані з платформи можна передавати в 30+ систем, з якими є готові інтеграції. Серед них популярні CRM, системи веб-аналітики, рекламні кабінети і Facebook Pixel. Це дозволяє органічно розширити екосистему і працювати з даними в одному інтерфейсі. Також Ringostat щомісяця покращує продукти - і всі оновлення платформи безкоштовні. Наприклад, тільки з минулого вересня команда розробки випустила 575 апдейтів, витративши на них 5 574 години.
-----------------


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua
Служба новин компанії КОМПАСС Україна | Прочитано: 639 |
Довідник підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Тільки достовірна інформація!
Бази даних підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Електронні та онлайн довідники!

Останні новини компаній по темі

Всі новини компаній ...
Сайт управляється системою uCoz