SAP C/4HANA — це інтегрована пропозиція, призначена для модернізації застарілих CRM-рішень, які раніше фокусувалися тільки на продажах. Після завершення придбань таких лідерів ринку, як Hybris, Gigya і CallidusCloud, SAP тепер об'єднує різноманітні рішення для підтримки всіх функцій фронт-офісу, зокрема захисту даних споживачів, маркетингу, торгівлі, продажів та обслуговування клієнтів.
«SAP першою заявила про статус-кво стосовно CRM і першою ж його зараз змінює. В основі попередніх CRM-систем було все про продажі; натомість SAP C/4HANA — це все про споживача. Ми усвідомлюємо, що кожна частина бізнесу повинна зосереджуватись на цілковитому розумінні споживача. Коли ви під’єднуєте всі застосунки SAP до портфоліо хмарних рішень, ланцюжок попиту безпосередньо підсилює й поведінку ланцюжка постачання», — зазначив Білл Макдермотт.
Створюючи репутацію компанії як постачальника наскрізних бізнес-рішень, новий пакет SAP C/4HANA пропонує повну інтеграцію з портфелем бізнес-застосунків SAP, що управляється ERP-комплексом, SAP S/4HANA®. Інтеграція цих рішень передбачає нові можливості машинного навчання від SAP Leonardo, набір інтелектуальних технологій, представлених торік, а також новий пакет SAP HANA Data Management Suite, який дає компаніям змогу отримувати візуальний доступ і контроль над їхніми доволі розрізненими даними. Загальна стратегія компанії, орієнтована на те, щоб допомагати компаніям працювати як «розумним» підприємствам, лише підкреслює потребу в збалансованому підході до автоматизації на робочому місці.
SAP також заявила про придбання корпорації Coresystems AG у Швейцарії, щоб розширити спектр своїх послуг і покращити досвід роботи у взаємодії з клієнтами, особливо в галузях виробництва, енергетики, високих технологій і телекомунікацій. Платформа Coresystems використовує технології на основі штучного інтелекту для обслуговування великої кількості запитів клієнтів та в режимі реального часу забезпечує планування взаємодії з ними. Це розширює пул технічних можливостей залучення індивідуального технічного експерта працівників компанії, фрілансерів і партнерів галузі, з огляду на їх кваліфікацію, розташування та доступність для обробки кожного запиту клієнта.
Ці анонси безпосередньо пов’язані з Загальним регламентом захисту даних (GDPR), який набув чинності 25 травня на території ЄС. Через кардинальні зміни в законодавстві бізнесу тепер слід по-іншому дивитися на інвестиції в CRM.
Управління даними для комунікації з клієнтами
Усі системи покладаються на дані, однак проблема, з якою компанії стикаються сьогодні, — це розрізнені дані, тобто дані, котрі наявні не тільки в транзакційних системах, але й розподілені між продуктами, апаратним забезпеченням і людьми. Йдеться про дані, які мають бути отриманні, відповідно підготовані й адаптовані для кожного підприємства. SAP HANA Data Management Suite дає підприємствам змогу перетворити величезну кількість даних — як структурованих, так і неструктурованих — у цінну, практичну для них інформацію, незалежно від того, де ці дані розміщені. Натомість клієнти завдяки SAP HANA Data Management Suite можуть використовувати свої дані максимально безпечно, просто та ефективно.
Докладніше про SAP HANA Data Management Suite
Рішення SAP HANA Data Management Suite ґрунтується на найновіших версіях платформи для обробки бізнес-даних SAP HANA, рішенні SAP Data Hub, а також на SAP Cloud Platform Big Data Services та веб-застосунку SAP Enterprise Architect Designer. Це дає змогу керувати й об’єднувати управління відкритими, гібридними та мультикласовими рішеннями в надійному й уніфікованому ландшафті. SAP HANA Data Management Suite є фундаментом для створення гнучких, основаних на даних застосунків, які завжди мають доступ і використовують фактичні дані. За допомогою лише одного запиту SAP HANA Data Management Suite може давати результати з певного логічного набору даних, який охоплює все підприємство, перетворюючи у такий спосіб концепцію універсальних даних у реальність.
Про SAP
Компанія SAP, один із світових лідерів на ринку корпоративних додатків, допомагає організаціям будь-якого розміру та спеціалізації ефективніше управляти своїм бізнесом. Будь то допоміжні служби або рада директорів, склад або магазин, настільні або мобільні додатки - рішення SAP дозволяють підвищити ефективність взаємодії окремих співробітників і організацій в цілому, сформувати глибоке розуміння бізнесу та створити конкурентну перевагу. Рішеннями та сервісами SAP користуються понад 378 000 клієнтів (включаючи клієнтів SuccessFactors), передові технології компанії гарантують високу рентабельність, сприяють безперервній адаптації та стійке зростання.
Для отримання додаткової інформації завітайте на www.sap.ua.
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua