27 вересня 2018 року Microsoft проведе віртуальний саміт The Retail Intelligence Virtual Summit, що збере більшу частину країн Східної Європи. Захід буде сконцентрований на темі тенденцій десятиріччя – цифровій трансформації – і дасть компаніям уявлення про те, як задовольняти очікування клієнтів, залучати їх і стимулювати симпатію завдяки цільному багатоканальному підходу.
Під час заходу експерти Microsoft обговорять, як цифрова трансформація впливає на такі останні тенденції галузі, як масова персоналізація, багатоканальний підхід, штучний інтелект та машинне навчання. Саміт надасть корисну інформацію про те, як компанії можуть використовувати галузеві інновації для оптимізації своєї діяльності, роботи з клієнтами (програми лояльності, масова персоналізація, впізнавання бренду), продажів та маркетингу (включно з прогнозуванням попиту), мерчендайзингу (управління розміщенням товарів на полицях, оптимізація магазинів) та логістики (управління складом, потік запасів).
«Сьогодні роздрібним торговцям для зростання треба робити набагато більше, ніж раніше. Щоб досягнути успіху, їм необхідно створити диференційовані і персоналізовані підходи, які охоплюватимуть наше реальне та цифрове життя», – сказала Маша Мелкова, керівник Modern Workplace Business Group в Центральній та Східній Європі.
Взяти участь у саміті The Retail Intelligence Virtual Summit зможуть роздрібні торговці-партнери Microsoft з 21 країни Центральної та Східної Європи, в тому числі зі: Словенії, Албанії, Хорватії, Боснії та Герцеговини, Сербії, Чорногорії, Болгарії, Косово, Македонії, України, Молдови, Естонії, Литви, Латвії, Грузії, Вірменії, Азербайджану, Білорусі, Казахстану, Туркменістану та Узбекистану.
Зареєструватися для безкоштовної участі у віртуальному саміті можна на сайті. Офіційною мовою саміту буде англійська.
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua