Для реєстрації страхових випадків найчастіше в компанію дзвонили застраховані по КАСКО - близько 50% звернень, страхування гаджетів - 42%. Традиційно найбільш частими зверненнями залишаються евакуації з місця ДТП і поломок - 386 звернень, технічна допомога на дорозі, виклик аварійних комісарів на ДТП, на огляд і оцінку пошкоджень застрахованих автомобілів, майна, вантажів і спецтехніки. Серед послуг технічної допомоги на дорозі найчастіше водіям були потрібні: підзарядка акумулятора - 148, заміна колеса - 90, доставка палива - 39 звернень.
Через сильні зливи в цьому році 90% клієнтських звернень по ОСАГО були пов'язані з випадками затоплення автомобілів водою.
«У цьому році ми отримали чимало звернень і від корпоративних клієнтів, частина з яких також була пов'язана з різким погіршенням погодних умов, - розповідає Володимир Стрільчук, менеджер технічного асистансу« КОРІС Україна », - Наприклад, в березні і червні, після сильної грози, до нас було кілька звернень від великого корпоративного клієнта в зв'язку з пошкодженням близько 200 курників».
Завдяки розгалуженій базі партнерів і багаторічному досвіду роботи всі сервіси організовувалися фахівцями компанії з технічного асистансу максимально оперативно і ефективно.
________________________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua