.
22 травня 2018, Одеса – в 2018 році Viber відзначив велику залученість аудиторії – користувачі проводять в месенджері на 69% часу більше в порівнянні з 2017 роком. Користувачі Viber здійснюють понад 7 млн дій в хвилину, включаючи 2 тис нових реєстрацій, 7 тис лайків і 1,5 млн відправлень фото. При цьому інтернет-населення України в 2018 році зросло на 7% і вже близько 16,7 млн. українців використовують смартфони для виходу в інтернет.
«Ми постійно працюємо над розширенням можливостей месенджера, щоб нашим користувачам не доводилося переключатися з однієї програми на іншу під час спілкування з близькими. Збільшення кількості часу, проведеного в додатку, – це відмінний доказ того, що наші зусилля не марні і користувачі високо цінують функціонал, зручність і надійність месенджера, – коментує директор з комунікацій Viber в СНД Яна Рожкова. – «Все це робить Viber унікальною платформою, де бізнес може зустріти активну аудиторію і надати користувачам дійсно корисні функції і послуги в зручному форматі».
«Якщо ви хочете почувати себе комфортно в світі стрімко розумніючих динаміків, камер смартфонів, месенджерів, роботів і хмарних гаманців, потрібно замислитись про побудову власного «цифрового ядра» на базі Corezoid», ¬¬– говорить Олександр Вітязь, засновник і генеральний директор компанії Middleware.
Одним з найпопулярніших напрямків співпраці бізнесу і Viber є чат боти: більше 75% аудиторії ведуть спілкування з ними в месенджерах. 3 з 4 користувачів переписуються з ботами тих брендів, які вони знають і люблять. 80% аудиторії вважають, що боти розвивають споживчий сервіс.
Так, Viber і Philip Morris створили унікальний чат-бот для користувачів IQOS: на платформі месенджера можна не тільки замовити новий пристрій, але і знайти найближчі точки продажу, IQOS-friendly ресторани і бари, сервісний центр або провести діагностику свого пристрою. Бот розроблений і впроваджений технологічним партнером Viber – компанією Middleware (США), власником технології Corezoid Process Engine.
Viber працює над постійним розширенням функціоналу і можливостей для брендів: так, на платформі месенджера вже можна брати кредити (Приват), стежити за станом рахунку, а також отримувати кредитні/дебетові картки (ПУМБ). Крім того, завдяки партнерству з Avias клієнти АЗС можуть в Viber отримати паливну карту мережі або ж перевірити баланс, відсканувавши QR-код.
Можливості комунікації з аудиторією, в тому числі з використанням чат-ботів, багаторазово розширилися завдяки ще одному нововведенню в Viber. У лютому 2018 року месенджер ввів абсолютно новий формат – спільноти. В Україні першим ком'юніті став канал шоу «Голос Країни»: в період з березня по травень він встиг набрати більше 100 000 учасників, і це число продовжує зростати. У співтоваристві користувачі Viber першими дізнаються новини шоу, а також беруть участь в розіграшах і обмінюються враженнями з однодумцями. Унікальні можливості спілкування на платформі спільнот роблять цю функцію однієї з найбільш перспективних як для звичайних користувачів, так і для бізнес-комунікацій.
Про Viber:
Для Viber не існує кордонів: ми об'єднуємо людей незалежно від того, хто вони і звідки. Наші користувачі по всьому світу відправляють безкоштовні текстові повідомлення, роблять відеодзвінки, відправляють стікери і фотографії, спілкуються в групових чатах, обмінюються даними про своє місцезнаходження, отримують актуальні новини від улюблених брендів і знаменитостей. Ми гарантуємо нашим користувачам вільне і безпечне спілкування в будь-якій точці планети.
Viber є частиною японської Rakuten Inc. ¬- світового лідера в сфері електронної комерції і фінансових послуг. Наш додаток - офіційний месенджер футбольного клубу «Барселона» і офіційний партнер баскетбольного клубу Golden State Warriors для обміну миттєвими повідомленнями та дзвінками.
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua