Пошуковий портал КОМПАСС » Новини українських компаній » Зв'язок » 2018 » Травень » 27 » У 2018 користувачі провели в Viber на 69% більше часу

Розміщення новин компаній

У 2018 користувачі провели в Viber на 69% більше часу

В рамках конференції Mobile Beach Conference директор з комунікацій Viber в СНД Яна Рожкова і Сергій Даниленко, Chief Marketing Officer Middleware, технологічного партнера Viber, розповіли про тенденції у сфері месенджерів.
.
22 травня 2018, Одеса – в 2018 році Viber відзначив велику залученість аудиторії – користувачі проводять в месенджері на 69% часу більше в порівнянні з 2017 роком. Користувачі Viber здійснюють понад 7 млн дій в хвилину, включаючи 2 тис нових реєстрацій, 7 тис лайків і 1,5 млн відправлень фото. При цьому інтернет-населення України в 2018 році зросло на 7% і вже близько 16,7 млн. українців використовують смартфони для виходу в інтернет.

«Ми постійно працюємо над розширенням можливостей месенджера, щоб нашим користувачам не доводилося переключатися з однієї програми на іншу під час спілкування з близькими. Збільшення кількості часу, проведеного в додатку, – це відмінний доказ того, що наші зусилля не марні і користувачі високо цінують функціонал, зручність і надійність месенджера, – коментує директор з комунікацій Viber в СНД Яна Рожкова. – «Все це робить Viber унікальною платформою, де бізнес може зустріти активну аудиторію і надати користувачам дійсно корисні функції і послуги в зручному форматі».

«Якщо ви хочете почувати себе комфортно в світі стрімко розумніючих динаміків, камер смартфонів, месенджерів, роботів і хмарних гаманців, потрібно замислитись про побудову власного «цифрового ядра» на базі Corezoid», ¬¬– говорить Олександр Вітязь, засновник і генеральний директор компанії Middleware.

Одним з найпопулярніших напрямків співпраці бізнесу і Viber є чат боти: більше 75% аудиторії ведуть спілкування з ними в месенджерах. 3 з 4 користувачів переписуються з ботами тих брендів, які вони знають і люблять. 80% аудиторії вважають, що боти розвивають споживчий сервіс.

Так, Viber і Philip Morris створили унікальний чат-бот для користувачів IQOS: на платформі месенджера можна не тільки замовити новий пристрій, але і знайти найближчі точки продажу, IQOS-friendly ресторани і бари, сервісний центр або провести діагностику свого пристрою. Бот розроблений і впроваджений технологічним партнером Viber – компанією Middleware (США), власником технології Corezoid Process Engine.

Viber працює над постійним розширенням функціоналу і можливостей для брендів: так, на платформі месенджера вже можна брати кредити (Приват), стежити за станом рахунку, а також отримувати кредитні/дебетові картки (ПУМБ). Крім того, завдяки партнерству з Avias клієнти АЗС можуть в Viber отримати паливну карту мережі або ж перевірити баланс, відсканувавши QR-код.

Можливості комунікації з аудиторією, в тому числі з використанням чат-ботів, багаторазово розширилися завдяки ще одному нововведенню в Viber. У лютому 2018 року месенджер ввів абсолютно новий формат – спільноти. В Україні першим ком'юніті став канал шоу «Голос Країни»: в період з березня по травень він встиг набрати більше 100 000 учасників, і це число продовжує зростати. У співтоваристві користувачі Viber першими дізнаються новини шоу, а також беруть участь в розіграшах і обмінюються враженнями з однодумцями. Унікальні можливості спілкування на платформі спільнот роблять цю функцію однієї з найбільш перспективних як для звичайних користувачів, так і для бізнес-комунікацій.

Про Viber:

Для Viber не існує кордонів: ми об'єднуємо людей незалежно від того, хто вони і звідки. Наші користувачі по всьому світу відправляють безкоштовні текстові повідомлення, роблять відеодзвінки, відправляють стікери і фотографії, спілкуються в групових чатах, обмінюються даними про своє місцезнаходження, отримують актуальні новини від улюблених брендів і знаменитостей. Ми гарантуємо нашим користувачам вільне і безпечне спілкування в будь-якій точці планети.

Viber є частиною японської Rakuten Inc. ¬- світового лідера в сфері електронної комерції і фінансових послуг. Наш додаток - офіційний месенджер футбольного клубу «Барселона» і офіційний партнер баскетбольного клубу Golden State Warriors для обміну миттєвими повідомленнями та дзвінками.


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua
Служба новин компанії КОМПАСС Україна | Прочитано: 650 |
Довідник підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Тільки достовірна інформація!
Бази даних підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Електронні та онлайн довідники!

Останні новини компаній по темі

Всі новини компаній ...
Сайт управляється системою uCoz