Опитування дозволило визначити рівень задоволеності клієнтів новим продуктом Amadeus Sell Connect, який прийшов на зміну Amadeus Selling Platform (ASP), і порівняти показники з результатами попередніх досліджень, що проводилися в червні 2016 року. Таким чином, компанія Amadeus підбила проміжні підсумки міграції агентського тревел-ринку України з ASP на Amadeus Sell Connect. Опитування дозволило вивчити, як користувачі сприймають новий продукт і в чому бачать його переваги. Також агентства високо оцінили клієнтські портали Amadeus Direct і Amadeus Service Hub.
36% опитаних відзначили, що задоволені співпрацею з Amadeus ще більше, ніж раніше, а NPS (індекс лояльності споживачів) становить 75 пунктів, що на 5 пунктів вище за показник 2016 року. В цілому 82% опитаних поставили продуктам Amadeus і роботі різних команд «Амадеус Україна» оцінки «Задоволений» або «Дуже задоволений». Такі показники свідчать про те, що компанія прислухається до потреб клієнтів і вдосконалює свої сервіси для досягнення найкращих результатів.
За словами респондентів, основні причини для готовності рекомендувати продукти Amadeus – функціональність і зручність у використанні, професійна підтримка та процес навчання.
Серед головних переваг нової платформи Amadeus Sell Connect клієнти назвали її високу функціональність, зручність у роботі та можливість підключення без прив'язки до робочого місця. Вони також високо оцінили переваги користувацького порталу Service Hub і практику проведення навчальних вебінарів. Окремо була відзначена професійна робота комерційного відділу та служби підтримки користувачів, рішення Amadeus Ticket Changer і персональна бонусна програма для агентів Amadeus First.
«Ми готували український ринок до глобальної програми міграції з класичної Amadeus Selling Platform на Amadeus Sell Connect з обережністю і думкою про те, що нашим користувачам потрібен час, щоб освоїти новий інтерфейс. Природно, ми очікували якоїсь резистентності, адже за багато років користувачі звикли до Selling Platform і цінують роботу в ній у першу чергу за її «звичність». Але, як виявилося, більшість партнерських агентств Amadeus в Україні та Молдові досить швидко звикли до Sell Connect і раді міграції. Важливо, що Amadeus безперервно удосконалює цю платформу з огляду на відгуки користувачів по всьому світу. Крайній термін для освоєння оновленої платформи Amadeus – червень 2018 року», – коментує Євген Трофимчук, керівник відділу продажів і маркетингу в «Амадеус Україна».
«Мені дуже приємно, що для багатьох наших користувачів міграція на Sell Connect пройшла без проблем. Хочу висловити подяку нашим активним користувачам за значний внесок у розвиток нової платформи. Співробітники служби підтримки завжди уважно вислуховують усі побажання та зауваження наших партнерів і передають їх менеджерам, які відповідають за розвиток продукту. З боку служби підтримки в ході підготовки до міграції ми провели сотні годин віртуальних ознайомлювальних тренінгів, які допомогли зробити перехід максимально комфортним. З огляду на популярність цього формату навчання було прийнято рішення продовжувати безкоштовні віртуальні тренінги, присвячені особливостям роботи в Sell Connect. Ми постійно працюємо над підвищенням якості обслуговування наших клієнтів. Наприклад, на численні прохання у Служби підтримки тепер є виділена лінія і максимально спрощене голосове меню.
Хочу поділитися ще однією важливою новиною: з 5 квітня на базі Служби підтримки «Амадеус Україна» організований Регіональний східно-європейський центр підтримки користувачів Amadeus. Штат співробітників збільшений до 24 осіб. Ми працюємо для вас!» – коментує Олена Сорокопуд, керівник Служби функціональної підтримки користувачів Amadeus.
_______________________________________________________________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua