Пошуковий портал КОМПАСС » Новини українських компаній » Комп'ютери та технології » 2018 » Травень » 25 » Українські агентства високо оцінили платформу Amadeus Sell Connect та інші продукти Amadeus

Розміщення новин компаній

Українські агентства високо оцінили платформу Amadeus Sell Connect та інші продукти Amadeus

82% клієнтів компанії Amadeus, які взяли участь в онлайн-опитуванні, готові порекомендувати її продукти своїм колегам. Вони високо оцінили фронт-офісну платформу Amadeus Sell Connect і в цілому більш задоволені співпрацею, ніж два роки тому.

Опитування дозволило визначити рівень задоволеності клієнтів новим продуктом Amadeus Sell Connect, який прийшов на зміну Amadeus Selling Platform (ASP), і порівняти показники з результатами попередніх досліджень, що проводилися в червні 2016 року. Таким чином, компанія Amadeus підбила проміжні підсумки міграції агентського тревел-ринку України з ASP на Amadeus Sell Connect. Опитування дозволило вивчити, як користувачі сприймають новий продукт і в чому бачать його переваги. Також агентства високо оцінили клієнтські портали Amadeus Direct і Amadeus Service Hub.

36% опитаних відзначили, що задоволені співпрацею з Amadeus ще більше, ніж раніше, а NPS (індекс лояльності споживачів) становить 75 пунктів, що на 5 пунктів вище за показник 2016 року. В цілому 82% опитаних поставили продуктам Amadeus і роботі різних команд «Амадеус Україна» оцінки «Задоволений» або «Дуже задоволений». Такі показники свідчать про те, що компанія прислухається до потреб клієнтів і вдосконалює свої сервіси для досягнення найкращих результатів.

За словами респондентів, основні причини для готовності рекомендувати продукти Amadeus – функціональність і зручність у використанні, професійна підтримка та процес навчання.

Серед головних переваг нової платформи Amadeus Sell Connect клієнти назвали її високу функціональність, зручність у роботі та можливість підключення без прив'язки до робочого місця. Вони також високо оцінили переваги користувацького порталу Service Hub і практику проведення навчальних вебінарів. Окремо була відзначена професійна робота комерційного відділу та служби підтримки користувачів, рішення Amadeus Ticket Changer і персональна бонусна програма для агентів Amadeus First.

«Ми готували український ринок до глобальної програми міграції з класичної Amadeus Selling Platform на Amadeus Sell Connect з обережністю і думкою про те, що нашим користувачам потрібен час, щоб освоїти новий інтерфейс. Природно, ми очікували якоїсь резистентності, адже за багато років користувачі звикли до Selling Platform і цінують роботу в ній у першу чергу за її «звичність». Але, як виявилося, більшість партнерських агентств Amadeus в Україні та Молдові досить швидко звикли до Sell Connect і раді міграції. Важливо, що Amadeus безперервно удосконалює цю платформу з огляду на відгуки користувачів по всьому світу. Крайній термін для освоєння оновленої платформи Amadeus – червень 2018 року», – коментує Євген Трофимчук, керівник відділу продажів і маркетингу в «Амадеус Україна».

«Мені дуже приємно, що для багатьох наших користувачів міграція на Sell Connect пройшла без проблем. Хочу висловити подяку нашим активним користувачам за значний внесок у розвиток нової платформи. Співробітники служби підтримки завжди уважно вислуховують усі побажання та зауваження наших партнерів і передають їх менеджерам, які відповідають за розвиток продукту. З боку служби підтримки в ході підготовки до міграції ми провели сотні годин віртуальних ознайомлювальних тренінгів, які допомогли зробити перехід максимально комфортним. З огляду на популярність цього формату навчання було прийнято рішення продовжувати безкоштовні віртуальні тренінги, присвячені особливостям роботи в Sell Connect. Ми постійно працюємо над підвищенням якості обслуговування наших клієнтів. Наприклад, на численні прохання у Служби підтримки тепер є виділена лінія і максимально спрощене голосове меню.

Хочу поділитися ще однією важливою новиною: з 5 квітня на базі Служби підтримки «Амадеус Україна» організований Регіональний східно-європейський центр підтримки користувачів Amadeus. Штат співробітників збільшений до 24 осіб. Ми працюємо для вас!» – коментує Олена Сорокопуд, керівник Служби функціональної підтримки користувачів Amadeus.

_______________________________________________________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua
Служба новин компанії КОМПАСС Україна | Прочитано: 469 |
Довідник підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Тільки достовірна інформація!
Бази даних підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Електронні та онлайн довідники!

Останні новини компаній по темі

Всі новини компаній ...
Сайт управляється системою uCoz