Пошуковий портал КОМПАСС » Новини українських компаній » Зв'язок » 2020 » Квітень » 24 » Великдень на карантині: як українці користувались зв’язком під час свят

Розміщення новин компаній

Великдень на карантині: як українці користувались зв’язком під час свят

У період Великодніх свят абоненти суттєво збільшили використання голосового зв’язку. За тривалістю дзвінків у пікову годину цьогорічний Великдень «обігнав» навіть Різдво та свято 8 Березня, на які в мережі Київстар традиційно припадають найбільші навантаження

За даними Київстар 19 і 20 квітня 2020 абоненти здійснили 315 мільйонів дзвінків і використали понад 1 мільярд хвилин. За інтенсивністю голосового трафіку цьогорічний Великдень перевищив Новий рік, Різдво та інші свята, коли використання послуг мобільного зв’язку є значно більшим, ніж у звичайні дні. Цікаво, що 19 квітня зафіксовано своєрідний рекорд використання голосу. Так з 11 до 12 години абоненти використали понад 62 млн. хвилин. Лідерами спілкування стали Чернігівська, Черкаська, Житомирська, Сумська, Запорізька і Вінницька області, де під час Великодніх свят використання голосових послуг мобільного зв’язку збільшилось на 50%.

Як вважає президент Київстару Олександр Комаров, «у цей складний період, який переживає все людство, потреба в спілкуванні є особливо відчутною. Тому ми, як національний телеком оператор, робимо все можливе, аби українці залишались на зв’язку з своїми сім’ями, друзями та колегами і могли висловлювати один одному слова підтримки та надії».

Загалом компанія відмічає суттєве збільшення використання послуг зв’язку в березні-квітні 2020. Так, у порівнянні з «докарантинним» періодом, обсяги голосового трафіку в мережі Київстар зросли майже на 20%. Також на 20% зросло і використання трафіку «Домашнього Інтернету».

Нагадаємо, що на веб-сторінці #Простозалишайтесявдома розміщено інтерактивні карти та аналітичні графіки, які показують, як у період карантину абоненти Київстар користуються мобільним зв’язком та інтернетом. Крім того, можна подивитись, як у кожній з областей України дотримуються правил самоізоляції і які міста виявились найбільш свідомими у цьому питанні.

Для того, щоб допомогти країні швидше подолати наслідки надзвичайної ситуації, Київстар реалізував багато ініціатив. Зокрема, компанія виділяє 30 мільйонів гривень благодійної допомоги на боротьбу з COVID-19 в Україні, які призначені для закупівлі апаратів вентиляції легень, моніторів стану пацієнтів, захисних костюмів для медиків та ін.

Крім того, ще на 30 млн грн компанія вже надала клієнтам безоплатних послуг, у тому числі – бонуси на мобільні рахунки для медиків, послуги зв’язку для абонентів у роумінгу, нетарифіковані дзвінки та інтернет на гарячі лінії по боротьбі з коронавірусом, тощо. Ці активності діють до закінчення карантину. Про всі ініціативи Київстар можна дізнатись за посиланням: kyivstar.ua/covid2019
______________________


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua
Служба новин компанії КОМПАСС Україна | Прочитано: 710 |
Довідник підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Тільки достовірна інформація!
Бази даних підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Електронні та онлайн довідники!

Останні новини компаній по темі

Всі новини компаній ...
Сайт управляється системою uCoz