Телеком-оператор спільно з компанією iStat розробили для бізнесу новий сервіс: Callyzer. Інструмент проводить статистичний облік та аналізує телефонні дзвінки з різних рекламних джерел, визначаючи найбільш ефективні. Сервіс дає можливість обробки і аналізу дзвінків, які надходять не тільки на стаціонарні, але і на корпоративні мобільні номери.
«Ми зробили ще один крок до того, щоб клієнти Київстар ставали більш успішними. З новими можливостями Віртуальної мобільного АТС бізнес може оцінити ефективність каналів реклами, і, в результаті, відсіяти неробочі інструменти або змінити налаштування рекламних оголошень, щоб вони почали приносити прибуток», – коментує директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку Київстар Євген Кражан.
Сallyzer також дає можливість оцінити найбільш активний час клієнтських телефонних звернень, кількість прийнятих і пропущених дзвінків, конверсію, унікальні та цільові дзвінки. Це інструмент для визначення стандартів роботи відділу продажів (фіксується час відповіді оператора, час розмови). З його допомогою можна розподіляти вхідні дзвінки на вільних операторів: клієнту не доведеться очікувати, компанія не втратить замовлення, навантаження операторів буде рівномірним. Пропущені дзвінки фіксуються, і оператор може передзвонити у відповідь.
Сервіс працює в «хмарі» і доступний клієнтам у будь-якій точці земної кулі, де є інтернет. Якщо інтернету немає, клієнт буде отримувати звіти у вигляді текстових повідомлень. Таким чином, ефективність процесів завжди буде під контролем.
___________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua