«Сьогодні Viber – найпопулярніший месенджер серед наших клієнтів. Ним користуються понад 60% абонентів 3G. Ми вирішили дати їм ще одну можливість отримати консультацію і миттєву допомогу там, де це зручно, – коментує Іван Шляпін, начальник відділу соціальних медіа та електронної підтримки Київстар. – Ми впевнені, що Зоряна стане дуже популярною у Viber поміж його постійних користувачів. Тепер для пошуку інформації не потрібно телефонувати до кол-центру або заходити на сайт. Зоряна буде в списку контактів і в будь-який момент відповість на запитання абонента. А якщо в неї виникнуть труднощі, то діалог буде переданий оператору».
Viber став третім месенджером, де Зоряна допомагає клієнтам Київстар. Влітку чат-бот з'явився у Facebook-messenger і Telegram. Дівчина-робот аналізує запити за ключовими словами, ставить уточнюючі запитання, аби користувач міг отримати максимально релевантну відповідь. Її база знань постійно поповнюється завдяки активності користувачів. Сервісний чат-бот у месенджері розмовляє українською та російською мовами.
Зоряна була запущена 25 березня 2016 року. Сьогодні в її базі знань понад 5000 відповідей і щомісяця з нею спілкується більше 100 000 клієнтів Київстар.
В Viber дівчина-бот доступна користувачам смартфонів на iOS та Android, які оновили месенджер до останньої версії.
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua