Пошуковий портал КОМПАСС » Новини українських компаній » Устаткування » 2017 » Листопад » 30 » 50 років тому Bosch зробив систему впорскування палива електронною

Розміщення новин компаній

50 років тому Bosch зробив систему впорскування палива електронною

Герлінген, Німеччина. Це було секретною місією. Ніхто в автомобільній індустрії не повинен був дізнатися про революційну технологію, над якою працювали інженери Bosch. Коли співробітники компанії придбали у 1959 році автомобіль для проведення випробувань нової системи, він був заявлений як звичайний транспорт для корпоративного парку. У реальності ж авто було переобладнане і слугувало випробувальною установкою при розробці електронної системи бензинового впорскування. За словами інженера Хайнріха Кнаппа, щоразу перед проходженням чергового планового ТО автомобіль повертали у первинний стан, і до його двигуна встановлювався карбюратор, щоб автовиробник не міг нічого запідозрити.

Херманн Шоль відігравав ключову роль у створенні електронних систем впорскування палива, починаючи з 1962 року. На сьогодні він є почесним членом правління компанії Bosch і згадує: «Коли ми представляли систему у 1964-ому, компанія Volkswagen, як і практично усі інші автовиробники, яких ми намагалися переконати у цінності нашої розробки, була налаштована скептично». На початку інженерних робіт у розпорядженні Bosch був тільки один тестовий автомобіль. Замовник відвів компанії лише два роки, щоб підготувати систему до запуску у виробництво. Нова технологія суттєво випереджала свій час. Нічого подібного у серійному виробництві ще не було. «Автовиробникам довелось взяти на себе деякі ризики», – згадує Херманн Шоль.

Краща продуктивність, менші витрати палива – два потужних аргументи

14 вересня 1967 року Bosch представив на міжнародному автосалоні у Франкфурті систему впорскування палива з електронним керуванням Jetronic. Вже того ж року вона з’явилася на американському ринку на новій моделі VW, щоб дозволити їй виконати нові жорсткі екологічні вимоги. В Європі система Jetronic стала доступною лише у 1968 році. Причому автомобілі з електронним впорскуванням коштували приблизно на 10% дорожче аналогічних моделей з карбюратором. Не дивно, що спочатку вона не отримала популярності серед покупців. Не зважаючи на це, автовиробники швидко розпізнали дві ключові переваги системи Jetronic – менші втрати палива і потенціал для нарощування потужності двигуна. Тому, починаючи з 1969 року, BMW, Citroen, Jaguar, Lancia, Mercedes-Benz, Opel, Renault, Saab і Volvo розпочали впроваджувати цю систему у своїх преміальних і спортивних моделях.

Зрештою електронне керування отримало перемогу у боротьбі технологій створення суміші палива і повітря. Лише за допомогою електроніки можна було домогтися відповідності усе більш жорстким вимогам зі скорочення витрат палива і екологічним нормам. Новітня система впорскування підготувала підґрунтя для розробки більшості інших технологій, у яких Bosch вкотре виступав лідером. ABS, TravelPilot, ESP, керування подушками безпеки і навіть автоматизовані і підключені до мережі автомобілі майбутнього – без проривної технології Jetronic довіра до електроніки не зростало б настільки стрімко, а більшість сучасних автомобільних систем так і залишились би нездійсненною мрією.


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua
Служба новин компанії КОМПАСС Україна | Прочитано: 706 |
Довідник підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Тільки достовірна інформація!
Бази даних підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Електронні та онлайн довідники!

Останні новини компаній по темі

Всі новини компаній ...
Сайт управляється системою uCoz