Главные новости компаний
Нова база даних (Лютий 2022) українських компаній всіх видів діяльності
У лютневому виданні електронного довідника КОМПАСС Україна розміщено інформацію про 581.565 українських компаній усіх галузей та видів діяльності.
Новини компаній: Маркетинг
В Днепродзержинске стартовала благотворительная акция по организации мест отдыха в городе
В Днепродзержинске очень мало мест для отдыха. Детям не только негде с толком провести время, но и просто поиграть с друзьями. Помогите нам с покупкой детского игрового модуля, и наши волонтеры поставят вокруг скамейки, заборчик, и разобьют газоны!
На які стратегії продажів B2B орієнтуватися в 2022?
В сьогоднішньому нестабільному середовищі, орієнтованому на цифрові технології, абсолютно необхідно, щоб B2B компанії виділялися, пропонуючи орієнтований на клієнта досвід покупок
5 причин, по которым фирменный стиль так необходим для любого бизнеса
Создание фирменного стиля - это нечто большее, чем просто логотип
Топ трендів в B2B закупівлях, про які вам потрібно знати при складанні бізнес-плану на 2022 рік
При складанні бізнес плану на 2022 необхідно використовувати гнучкість, щоб залишатися конкурентоздатними. І відповідно, враховувати поведінку B2B покупців, яке ми розглянемо в цій статті
На порталі Дія.Бізнес запрацював новий сервіс аналітики стану українського бізнесу
На національному порталі з розвитку підприємництва Дія.Бізнес запрацював новий сервіс, який на основі відкритих даних аналізує стан українського бізнесу.
Обзор статей за неделю
Интересные статьи для прочтения
МІФИ ТА ХИТРОЩІ. ЧАСТИНА ПЕРША: МАРКЕТИНГ - ВІДОМІ ЛЮДИ ТА ПРОДАЖІ
Сьогодні маркетинг оповитий сотнями, якщо не тисячами міфів. Деякі з них, на кшталт «День святого Патріка – вигадали маркетологи» не витримують жодної критики, проте, є і досить реальні міфи та хитрощі, на які йдуть маркетологи задля досягнення своїх цілей.
Обзор статей за неделю
Приглашаем ознакомиться с опубликованными статьями
Місто Харків отримав статус креативного міста ЮНЕСКО у номінації «Музика»
8 листопада 2021 року у місті Парижі (Франція) оголосили про залучення до мережі ЮНЕСКО Creative Cities Network 49 міст з різних країн світу.
Какие SEO-пераметры учитывать при анализе сайтов конкурентов
Узнайте, как сделать анализ сайтов конкурентов. На что смотреть, что проверять, как узнать трафик сайта, как проверить ссылочный профиль и другие вопросы.
Услуги SMM: Почему без профессионалов не обойтись
Как работает алгоритм Фейсбука? Какой оптимальный по символам пост должен быть в Твиттере? Что, кроме изображений, можно и нужно публиковать в Инстаграме?
Интересные статьи для ознакомления
Мы сделали еженедельную подборку статей, которые недавно размещены на наших ресурсах и которые могут быть вам интересны
П'ять причин записатися на курси SMM вже цього року
Маркетинг в соціальних мережах (SMM) – це сфера, що бурхливо розвивається і в якій можна досягти чималих кар'єрних висот з перспективами професійного зростання, можливістю проявити свою креативність і шансами долучитися до команди високооплачуваних фахівців.
Організаційна культура фармацевтичного закладу: наука про успішний розвиток
Аптека як соціальна система об’єднує багато людей, котрі взаємодіють як усередині середовища, так і за його межами – з відвідувачами, конкурентами, постачальниками тощо. За таких умов поведінка спеціаліста фармації або колективу закладу, міжособистісні відносини, безумовно, потребують встановлення принципово важливих для всіх учасників меж. При цьому потрібно враховувати особливості культури не тільки кожної окремої людини, групи, закладу, а й суспільства взагалі. Адже такі взаємодії є проявом організаційної культури і багато в чому визначаються нею.
ВИКОРИСТАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ МЕТАЛЕВИХ ЗНАКІВ У МАРКЕТИНГУ І АКЦІЯХ
Безкоштовна послуга індивідуального дизайну металевих значків! Якщо ви не знаєте, як перетворити свою ідею в готовий металевий значок, зателефонуйте нам, а все інше надайте виробникам металевих значків. Ми відправимо вам унікальний дизайн на затвердження після обговорення ваших вимог.
Корпоративные подарки: 4 причины дарить их
Если вы нацелены на формирование сплоченного и лояльного рабочего коллектива, практика вручения подарков от лица компании может стать одним из элементов стратегии по командообразованию.
Аромамаркетинг в аптеці: відчутні бонуси й особливості застосування
Цей досить популярний у FMCG маркетинговий інструмент можна з успіхом використовувати і в аптеці. Але з деякими застереженнями.
Фінансові показники «великої фарми»: приголомшливі цифри II кварталу 2021 року
За останні кілька тижнів провідні фармацевтичні компанії представили широкій публіці свої квартальні показники – і вони вражають: доходи почали стабільно зростати – Big Pharma відновлюється після кризи COVID-19.
«Холодне» літо: що робити, якщо падають продажі?
Трапляється, що в літній період в аптечному роздробі падають продажі: істотно скорочується як кількість чеків, так і цифра в середньому чеку — на 15-20%. Втім, ці показники можна «підтягнути» і підтягнути показники навіть в оксамитовий сезон!
Маркетинговое агентство Art.Ads: комплексный digital-маркетинг для бизнеса
Новое агентство интернет-маркетинга и рекламы Art.Ads предлагает услуги комплексного продвижения бренда в глобальной сети
Всі новини компаній ...
Бази даних підприємств України, Європи, Америки, Азії та Африки! Електронні та онлайн довідники! |