Як і для маркетингу, так і для продажів останні два роки були непростими. За цей час змінилося багато що. На багатьох ринках і в різних галузях відділ продажів повинен був впоратися з трансформаційними змінами за короткий період часу.
Зрозуміло, що деяким B2B компаніям вийшло адаптуватися до нових умов краще, ніж іншим. Тепер вони намагаються зрозуміти, що таке «нова нормальність», тобто гібридна модель, яка поєднує цифрові, віртуальні і локальні продажі. Адже зараз компанії купують товари і послуги в Інтернеті більше, ніж будь-коли раніше.
Так, з точки зору валового товарного обсягу продажів електронній комерції B2B, перше місце в світі займає Азія, за нею слідує Північна Америка. У період з 2012 по 2020 рік вартість транзакцій електронної комерції B2B лише в Китаї виросла в чотири рази.
З іншого боку, необхідно враховувати, що в нових реаліях деяким продавцям удалося адаптуватися краще, ніж іншим. Найталановитіші люди освоїли нові способи роботи, опанували нові навики і переорієнтовували свою енергію на переосмислення, виявлення і використання найбільш багатообіцяючих можливостей продажів.
Тому, в сьогоднішньому нестабільному середовищі, орієнтованому на цифрові технології, абсолютно необхідно, щоб B2B компанії виділялися, пропонуючи орієнтований на клієнта досвід покупок. І найголовніше, креативність і винахідливість стають усе більш важливими для досягнення успіху відділів продажів і маркетингу.
Давайте розглянемо основні тенденції, які нам слід чекати в 2022 році.
Читати далі ...
______________________
Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua