Главные новости компаний
Нова база даних (Лютий 2022) українських компаній всіх видів діяльності
У лютневому виданні електронного довідника КОМПАСС Україна розміщено інформацію про 581.565 українських компаній усіх галузей та видів діяльності.
Новини компаній: 25 Липня 2017
Відбувся рекордний аукціон: продано лот за понад 243 млн грн
18 липня у системі ProZorro.Продажі відбувся успішний аукціон, у ході якого було реалізовано лот за рекордною на даний момент ціною – 243 675 000 грн. На продаж виставлялося право вимоги за кредитом вітчизняного автовиробника із автомобілебудівними та виробничими цехами у Запоріжжі. Актив перебував на балансі АТ «Дельта банк».
РОБОТ-ПИЛОСОС LG HOM-BOT® ОТРИМАВ ВИСОКІ ОЦІНКИ ROBOTICS LAB
Пилососу присвоїли рівень інтелектуального розвитку «Дитина» ‒ найвищий серед конкурентів
Підтверджено рейтинг ПАТ «Мотор Банк»
19 липня 2017 року рішенням рейтингового комітету Рейтингового агентства "Стандарт-Рейтинг" оновлено довгостроковий кредитний рейтинг ПАТ «МОТОР БАНК» (код ЄДРПОУ 35345213) за національною шкалою на рівні uaA-.
АБ «ПОРТО-ФРАНКО» ПОВНІСТЮ ПОГАСИВ КРЕДИТ РЕФІНАНСУВАННЯ НБУ
11 липня 2017 року АБ «ПОРТО-ФРАНКО» у повному обсязі погасив кредиторські вимоги Національного банку України. Позачергове погашення вимог НБУ, забезпеченого кредитора, на суму 36 226 281,81 грн здійснено згідно з частиною третьою статті 52 Закону України «Про систему гарантування вкладів фізичних осіб» та відповідно до рішення виконавчої дирекції Фонду гарантування вкладів фізичних осіб.
АБ «ПОРТО-ФРАНКО» ПОВНІСТЮ ПОГАСИВ КРЕДИТ РЕФІНАНСУВАННЯ НБУ
11 липня 2017 року АБ «ПОРТО-ФРАНКО» у повному обсязі погасив кредиторські вимоги Національного банку України. Позачергове погашення вимог НБУ, забезпеченого кредитора, на суму 36 226 281,81 грн здійснено згідно з частиною третьою статті 52 Закону України «Про систему гарантування вкладів фізичних осіб» та відповідно до рішення виконавчої дирекції Фонду гарантування вкладів фізичних осіб.
RTB House изучили потребности клиентов для повышения производительности
Идентификация потребностей клиента – первый пункт в списке задач перед запуском любой успешной рекламной кампании. Большинство компаний сосредоточено на приобретении новых клиентов. Однако правильным решением было бы сосредоточиться на уже существующих – они являются лучшим источником информации, анализ которого позволит вам улучшить не только своё предложение, но и общее впечатление о компании
Staropramen рассказывает о методе двойной варки в новой кампании
Новая коммуникационная кампания посвящена тайнам изготовления пражского пива №1 в мире!
Всі новини компаній ...
Бази даних підприємств України, Європи, Америки, Азії та Африки! Електронні та онлайн довідники! |