Пошуковий портал КОМПАСС » Новини українських компаній » Банки » 2017 » Липень » 18 » Банк ПІВДЕННИЙ запустив новий цілодобовий сервіс для своїх бізнес-клієнтів

Розміщення новин компаній

Банк ПІВДЕННИЙ запустив новий цілодобовий сервіс для своїх бізнес-клієнтів

З квітня поточного року Банк ПІВДЕННИЙ пропонує своїм клієнтам нову послугу: здійснення внутрішньобанківських платежів у національній валюті в режимі 24/7, що дозволяє проводити безготівкові розрахунки всередині банку без обмежень за часом.

Оперативний і якісний сервіс дозволяє бізнес-клієнтам банку (юридичним і фізичним особам – підприємцям) здійснювати платежі в національній валюті за допомогою системи дистанційного обслуговування iFobs, не прив'язуючись до робочого часу банку, вихідних днів або свят.

«Наші клієнти цінують якісні послуги так само високо, як і свій час. У даному випадку ми змогли об'єднати ці два фактори і дали можливість нашим клієнтам ефективно планувати свої бізнес-процеси, покладаючись на наш надійний та зручний сервіс. Даний фінансовий інструмент дає можливість клієнтам підвищувати якість і швидкість ведення бізнесу, розширюючи часовий спектр проведення платежів», - зазначив Максим Цимбал, заступник голови правління Банку ПІВДЕННИЙ.

Процедура підключення послуги досить проста: відкриття рахунку юридичній або фізичній особі – підприємцю, підключення системи дистанційного обслуговування iFobs і надання заяви на підключення послуги. Якщо ж рахунки в Банку ПІВДЕННИЙ вже відкриті, і система дистанційного обслуговування iFobs підключена, то досить просто надати заяву на підключення послуги. Після підключення послуги та відправлення платіжного доручення в неробочий час банк здійснює його перевірку на відповідність усім вимогам законодавства та подальше його проведення. Варто відзначити, що контрагенту кошти надійдуть на рахунок миттєво.

Як відзначають у банку, завдяки сучасній онлайн-системі дистанційного обслуговування iFobs Банку ПІВДЕННИЙ за період з січня 2016 р. по червень 2017 р. вдалося значно наростити кількість вихідних транзакцій клієнтів (на 62 %), а також знизити частку платіжних доручень на паперових носіях на 33 % - до 7 тисяч на місяць. Даний сервіс набирає популярність серед як існуючих, так і нових клієнтів: близько 50 % всіх платежів юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, клієнтів банку, проводяться всередині фінансової установи. Такі дані свідчать про велику привабливість та високу якість сервісу, який Банк ПІВДЕННИЙ надає своїм клієнтам.


Для пошуку виробників і дистриб'юторів, експортерів і імпортерів товарів і послуг в Україні і за кордоном - скористайтеся базою даних компаній "КОМПАСС Україна": Безкоштовна версія www.demo.kompass.ua
Служба новин компанії КОМПАСС Україна | Прочитано: 967 |
Довідник підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Тільки достовірна інформація!
Бази даних підприємств України,
Європи, Америки, Азії та Африки!

Електронні та онлайн довідники!

Останні новини компаній по темі

Всі новини компаній ...
Сайт управляється системою uCoz